sobota, 4 czerwca 2022

Ciasteczka a la jabłuszka:-)


Z serii ciasteczkowych owoców powstały takie oto czerwone jabłuszka.
Raj dla podniebienia i dla oczu:-)
Nie jestem jeszcze tak do końca zadowolona z efektu lukrowania
ale cały czas się uczę, a każda następna próba jest lepsza.
Tak więc jestem na dobrej drodze:-)


In the series of fruit cookies I also made some apples.
They are like a paradise for your eyes and a feast for the palate:-)
Although, I'm not totally satisfied with the icing effect,
but I'm learning all the time and each time I bake cookies the icing is better.
So I'm on the right track:-)












Miłego weekendu Wam życzę:-))

Have a nice weekend:-))

1 komentarz:

  1. A czemu nie jesteś do końca zadowolona z lukrowania tych ciasteczek? Wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...