niedziela, 27 lutego 2022

Torcik dla teściowej:-)



Moja teściowa niedawno miała urodziny 
więc postanowiłam upiec torcik specjalnie na tę okazję.
Pierwszy raz zdecydowałam się na tort kwadratowy.
Troszkę trudniej jest go otynkować, ale jakoś dałam radę.
Bardzo lubię robić torty, to świetna zabawa i ogromna satysfakcja 
jeśli coś wyjdzie tak jak to sobie zaplanowałam.
Jak Wam się podoba taki torcik?
Ma jedną zaletę: bardzo łatwo się go kroi.


My mother-in-law had birthday last week 
and I decided to surprise her with this cake.
For the first time I went for a square cake, it was more difficult to decorate
but somehow I managed to do it.
I really love baking birthday cakes. 
It's a great feeling when it is exactly how you pictured it in your head.
How do you like it?
It's definitely easier to cut:-)




Dobrego tygodnia Wam życzę i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a nice week and thank you for stopping by:-))

5 komentarzy:

  1. Torcik wspaniały:))Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego Twojej teściowej życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje ten tort. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc kwadratowy tort wygląda jeszcze lepiej niż okrągły :)
    Wszystkiego dobrego dla teściowej.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. To niespotykana forma tortu, wyszedł świetny:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...