niedziela, 6 lutego 2022

Aranżacja stołu: Niebieska wiosna w moim domu:-)


Za oknami aura nam nie sprzyja,
ale za to w moim domku zrobiło się wiosennie
za sprawą tej oto dekoracji stołu.
Zapragnęłam nieco wiosny więc przyniosłam kilka kwiatków cebulowych
i od razu humor mi się poprawił. 
A Wy co robicie w te ponure dni by polepszyć sobie nastrój?
By stworzyć tą dekorację użyłam mojej ulubionej zastawy of Green Gate.
Tym razem mój wybór padł na niebieskości.
Uwielbiam niebieską porcelanę, mam do niej ogromną słabość,
a zobaczcie jak tutaj wszystko się ze sobą fajnie współgra.
Wiele razy mówiłam już, że nie trzeba mieć pełnego serwisu 
by zrobić fajną dekorację stołu korzystając z wielu różnych naczyń. 
Jedyne o czym musimy pamiętać to by trzymać się podobnych wzorów lub kolorów.
Reszta to już tylko sprawa naszej wyobraźni.


The weather is terrible, it's raining and it's so gloomy
that is why I wanted to have some spring vibes at home.
That is why I prepare this table styling.
And what about you? What do you do to cheer you up these days?
I brought some bulb flowers and I mixed them with 
my favourite tableware from Green Gate and I started feeling better.
As you can see I mixed different collections of tableware. 
I do not have one full set
I just like mixing different plates together and it always works.
The only thing you have to bare in mind 
is that you need to stick to the same pattern or colour.
The rest is just your imagination.














Pięknego dnia dla Was:-)

Have a great day:-)

5 komentarzy:

  1. Piękne są te niebieskości:)))bardzo lubię ten kolor:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie i delikatnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie, wiosna do Ciebie zawitała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać wiosny. Kurczę zainspirowałaś mnie i jak tylko pogoda się zmieni, to też zaopatrzę się w takie piękne dekoracje!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wszystko wygląda. Zadbałaś o każdy szczegół. 😘

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...