czwartek, 24 lutego 2022

Oponki na Tłusty Czwartek:-)


Dziś Tłusty Czwartek więc trzeba zjeść pączka
inaczej można mieć pecha, a tego przecież nie chcemy.
Ja zrobiłam pierwszy raz w życiu oponki i musze powiedzieć, 
że wyszły przepyszne
choć chyba osobiście wolę tradycyjne pączki z powidłami.
Dla tych co nie lubią dżemów i innych dodatków w pączkach oponki są idealne.
Przepis na nie zaczerpnęłam od Sylwii @obiaddlataty.
Koniecznie wejdźcie na jej konto bo Sylwia ma świetne przepisy, 
a te na ciasta drożdżowe są najlepsze.


It's Fat Thursday so you have to eat a doughnut
otherwise you'll have bad luck, and we don't want bad luck.
I made them for the first time and they are delicious.
However, I must tell you that I prefer doughnuts with jam inside.
The recipe comes from Sylwia @obiaddlataty.
Have a look at her profile because she is an amazing baker
and she has got so many great recipes especially for yeast cakes.






Słodkiego dnia:-))

Have a very sweet day:-))

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię oponki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOOOOO to tygryski lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyglądają. U mnie pączki królowały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie zjadłam pączka. Wybrałam pizzę. W końcu w tym dniu powinno się zjeść coś dobrego, co się lubi :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...