piątek, 18 lutego 2022

Muffiny pomarańczowe:-)


Zapraszam Was dzisiaj na niesamowite babeczki pomarańczowe:-)
Ich sekretem jest ugotowana pomarańcza.
Przepis odkryłam na Instagramie u bardzo młodego człowieka @rozkoszny
Jeśli jeszcze go nie znacie to koniecznie do niego zajrzyjcie
ponieważ ma fenomenalne przepisy.
To jest przepis na babkę pomarańczową,
ale ja go zrobiłam w formie babeczek i kolejna zmiana jaką wprowadziłam 
to dodałam mąkę pełnoziarnistą, ale babeczki są równie mięciutkie i pulchne.
Polecam serdecznie. Przepis znajdziecie TUTAJ.


I would like to invite you today for very special orange muffins.
Their secret is a boiled orange. Yes, that's right.
I found this recipe on Instagram. The author is a very young and talented man @rozkoszny.
He's got great recipes. This recipe is for an orange cake but I baked muffins,
I only changed flour for wholemeal to make it a bit healthier.
Muffins are extremely moist and delicious. 
I do recommend you having look HERE and trying to make them.








Dobrego weekendu:-))

Have a nice weekend:-))

5 komentarzy:

  1. Pyszności, czekolada i pomarańcza to dla mnie duet idealny:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladaja bardzo apetycznie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie to bym chyba nie odchodziła od stołu, chyba, że na chwilę pooglądać kolekcję kubków.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Przytyłam od samego patrzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...