środa, 30 czerwca 2021

Macaron Love:-)


Dziś mam dla Was bardzo słodki i kolorowy post:-)
Niedawno odwiedzili nas znajomi i dostałam od nich te piękne, 
kolorowe makaroniki:-) Szkoda było jej jeść, 
stanowczo lepiej spisały się w sesji zdjęciowej.
Świetnie się bawiłam robiąc te zdjęcia
i w zasadzie mogłabym bez końca układać je w innych pozycjach i stylizacjach
ale zapewne bym Was zanudziła:-)
Jestem ciekawa, które ustawienie podoba się Wam najbardziej?
To co kto chętny na makaronika?


Today I'm here to share with you this very sweet and colourful post:-)
Recently our friends have visited us and they brought these amazing macarons.
They were so lovely that I couldn't simply eat them.
I just had to leave them to make some photo shoots 
and when I started I just couldn't stop myself. 
I hope you won't get bored with all the pictures
but believe me it was really hard to stop taking photos.
I wonder which styling you like the best?
Who joins me for a macaron?


















Słodkiego dnia dla Was:-))

Have a very sweet day:-))

12 komentarzy:

  1. W każdym ustawieniu wyglądają cudnie:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają:-))
      pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Ale świetne:-) Na paterce RM wyglądają genialnie:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-) Patera robi całą robotę:-))
      pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Wszystkie zdjęcia są przepiękne, a makaroniki prezentują się smakowicie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, eksplozja kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jest bardzo kolorowo:-))
      pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Na tej paterce świetnie wyglądają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że Ci się podobają:-))
      pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Na paterze wyglądają najlepiej wg mnie :) Hihi, mam nadzieję, że jednak je spałaszowaliście.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę:-))
      Ja niestety nie jem słodyczy, których sama nie zrobiłam, ale już po nich zostało tylko wspomnienie i te zdjęcia:-))
      pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...