niedziela, 6 czerwca 2021

Aranżacja stołu: Pastelowy Bez:-)


Dziś mam dla Was bardzo pastelową propozycję nakrycia stołu.
Mam ogromną słabość do pasteli, ale przyznacie sami, że jest w nich coś słodkiego:-)
Tym razem zestawiłam ze sobą trzy kolory: biały, różowy i fioletowy.
Udało mi się dobrać do tego ostatnie nieprzekwitnięte gałązki bzu,
które się idealne kolorystycznie zgrały z porcelaną.
Do tego dołożyłam fioletowe kieliszki i dla kontrastu różowe świeczniki i sztućce.
Tkaniny są w tych samych kolorach co porcelana.
Dodatkowo nacisk położyłam na detale, takie jak np. ringi do serwetek z kawałkiem bzu
bo to właśnie one moim zdaniem robią całą robotę.
Jestem ciekawa jak Wam się ta dekoracja stołu spodoba?
Dajcie znać w komentarzach:-)


Here I am with a very pastel table decoration:-)
I do love pastel colours and you must admit that they are so sweet:-)
I went for three colours: white, pink and purple.
I was lucky to get the last lilac branches and they match my tableware perfectly.
I added some purple glasses, pink candle holders and cutlery for contrast.
All the textile are the same colours as tableware.
I also went for some details like napkin rings with some lilac
because in my opinion they make a difference.
How do you like this tablescape?
Let me know in the comments below.
















Ktoś chętny na słodkie drugie śniadanko?
Serwuję musli z koktajlem truskawkowym i bananem:-)


Anyone who wants to join me for lunch?
Today, I'm serving some muesli with strawberry shake and a banana:-)


Dobrego dnia i dziękuję za odwiedziny:-)

Thank you for stopping by and have a great day:-)

2 komentarze:

  1. Śliczna zastawa pięknie odnajduje się w tej aranżacji. Piękne uchwyty do serwetek :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się bardzo, że się podoba:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...