poniedziałek, 28 czerwca 2021

Dekoracja domu z piwoniami w roli głównej:-))


Moje piwonie już niestety przekwitły,
ale tak to jest, że nie da się na blogu publikować zdjęć na bieżąco:-(
A może właśnie to i urok bloga bo przynajmniej mogę sobie powspominać 
jakie piękne piwonie miałam w tym roku. 
Nie mogę narzekać, świetnie mi krzaczki obrodziły 
i przez dwa tygodnie cieszyły moje oczy i w ogrodzie i w domu.
Poniosło mnie troszkę robiąc zdjęcia 
i zrobiłam z bukietu piwonii coś na kształt lodów:-)
Jak Wam się podoba?


My peonies have already stopped blooming,
but this is how it goes with posting new entries here on my blog.
It really takes time to prepare all the pictures.
I recon, it may be a good thing though 
because now the pictures remind me of my lovely peonies.
This year my bushes had a lot of flowers and I enjoyed them in my garden and at home.
I even went a bit further because I made a bouquet in a shape of an ice cream.
I wonder how you like it?

 




Wakacje czas start więc życzę Wam przyjemnego odpoczynku
i dziękuję za odwiedziny:-)))

Holidays are here so have a great time 
and thank you for stopping by:-)))

10 komentarzy:

  1. Śliczne piwonie Anitko. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ja uwielbiam piwonie, to jedne z moich ukochanych kwiatów :)) Twoje są cudne, wspaniały delikatny kolor :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kocham te kwiaty:-)) Szkoda tylko, że tak krótko można się nimi cieszyć:-(((
      pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Piękne piwonie i ciekawy pomysł na zdjęcie z nimi w rożku :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-) Cieszę się, że Ci się podoba:-))
      pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Ależ piękne, dorodne kwiaty. Uwielbiam piwonie, moje też obrodziły, ale krótko się nimi cieszyłam, deszcz, wiatr, burze zrobiły swoje. W lodowym rożku wyglądają super:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym chyba ich urok, że nie możemy cieszyć się nimi cały rok:-)
      pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Miałaś piękne te piwonie. Cudownie delikatne, mimo sporych rozmiarów.

    Życzę zdrowia, udanych wakacji i mnóstwa sposobności do śmiechu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie, życzę udanych wakacji:-)
      pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...