niedziela, 23 maja 2021

Miętowy Apartament


Chciałam Wam dzisiaj pokazać wnętrza, które mnie bardzo przypadły do gustu, 
a w których miałam przyjemność niedawno przebywać. 
Apartament do którego Was dzisiaj zapraszam mieści się w Międzyzdrojach 
i jeśli chcecie możecie go wynająć. Zajrzyjcie TUTAJ
Mieszkanie to jest bardzo wygodne i spokojnie pomieści 4 osobową rodzinę 
i co najważniejsze jest bardzo blisko plaży. 
Jednak to co mnie urzekło w tym mieszkaniu to dekoracja wnętrz. 
Może mam już jakieś skrzywienie, ale jeśli gdzieś jadę to szukam wnętrz, 
w których chce się przebywać i które mają to coś w sobie. 
Chcę się po prostu poczuć jak u siebie w domu. 
To wnętrze ma jedną rzecz, która na razie jest w sferze moich marzeń, 
a jest to lodówka SMEG. I to ona, a w zasadzie jej kolor nadał styl całemu wyposażeniu. 
W każdym pomieszczeniu znajdziecie miętowy akcent. 
Mnie się bardzo podoba połączenie szarości z miętą. Jak na nadmorskie mieszkanie jest 
to bardzo orzeźwiające połączenie. A jak Wam się podoba to mieszkanie?

P.S. To nie jest post sponsorowany, po prostu odwiedziłam fajne miejsce, 
które mnie urzekło i chciałam się z Wami nim podzielić:-)


Today, I would like to show you an interior which I found very interesting. 
I was lucky enough to stay in this flat for a weekend and I really like it. 
This apartament is situated in Międzyzdroje at the Polish seaside 
and you can stay there if you come to Poland. Have a look HERE.  
It's a very comfortable flat and 4 people will have plenty of space. 
It's close to the beach, just 3 minutes walk. 
But the thing that I like the most about it is it's interior design. 
Maybe I'm a bit weird, but when I go somewhere I like to stay at nicely decorated flats.
This flat appeals to me because there is one thing which is still my dream, 
I mean a SMEG fridge. I'm dreaming of it and I hope that some day this dream will come true. 
As you can see it's this fridge or rather it's colour that makes the whole apartament. 
I really like the idea of mixing grey and mint, it's really refreshing. 
What do you think about this flat?

P.S. It's not a sponsored post. I've just visited this place 
and I wanted to share it with you because I liked it very much.


SMEG LOVE 




















Dobrego tygodnia Wam życzę i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a great week and thanks for stopping by:-))

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne wnętrze. Miło w takim przebywać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bardzo przyjemnie się tam mieszkało:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. wnętrze urządzone z wyczuciem i ma swój klimat (przynajmniej na Twoich zdjęciach) :) lodówka rewelka i przykuwa uwagę od pierwszego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę:-) A lodówka to po prostu marzenie, które chodzi za mną od lat:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...