czwartek, 29 kwietnia 2021

Malinowa chmurka na rocznicę ślubu:-)


Tydzień temu obchodziliśmy naszą 17- tą rocznicę ślubu.
W tym roku przypadła ona na dzień pożegnania bliskiej nam osoby
więc nastroju do świętowania nie było.
Ale na weekend zrobiłam pyszne ciacho by chociaż 
w ten sposób zaznaczyć ten wyjątkowy dzień.
Przygotowałam malinową chmurkę tylko nie na kruchym cieście
a na kakaowym spodzie od tortu, który mi został.
Muszę Wam powiedzieć, że to połączenie smakowe jest bardzo udane.
Malinowa chmurka to ostatnio mój deser numer jeden.
Przepis podawałam TUTAJ jakby ktoś go jeszcze nie znał:-)
A jakie jest Wasze ulubione ciasto?


Last week we had our 17th wedding anniversary:-)
However, we did not celebrate on that day 
because we had to say goodbye to a very close family member:-(
We weren't in joyful mood since it was a very sad day.
The only thing that marked this day was this delicious cake.
It's called Raspberry Cloud and it's been my favourite lately.
Anyhow, this time instead of using shortbread 
I went for a sponge cake that was left.
And this combination is quite good.
The recipe is HERE.
What is your favourite cake?


Dobrego dnia dla Was i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a good day and thank you for stopping by:-))

12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu:)))ciasto wygląda wspaniale:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo:-))
      Ciasto jest grzechu warte więc polecam wypróbować:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Wygląda przepysznie!
    Wszystkiego najlepszego dla Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała rocznica.Gratulacje! Ciasto wygląda obłędnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow. Chyba poczułam się zainspirowana, żeby w końcu zrobić ciasto czekoladowe z wiśniami, mam składniki tylko jakoś nie mogłam się za nie zabrać, ale na widok Twoich słodkości aż chce się też czegoś spróbować :D
    I gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiśniowa chmurka? brzmi nawet lepiej, a ja uwielbiam wiśnie, że też wcześniej nie pomyślałam by zrobić to ciacho z wiśniami.
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  5. A ja najbardziej lubię murzynka i sernik, który u nas w domu nazywa się chatką. Hehe i jak na złość oba ciasta lepier robi moja mama niż ja.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych wspaniałych lat z mężem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy zawsze wszystko robią lepiej bo chyba doświadczenie nie jest tu bez znaczenia:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  6. Wszystkiego dobrego, wielu wspólnych lat w szczęściu i miłości! Bardzo lubię malinową chmurkę i w letnim sezonie często piekę to ciasto, tylko klasycznie na kruchym spodzie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo:-)) Wariacji malinowej chmurki może być wiele:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...