piątek, 23 kwietnia 2021

Kwiatów moc:-)


Dom bez kwiatów dla mnie nie istnieje.
Lubię bardzo otaczać się żywymi kwiatami. Kupuję je na potęgę
ale nie tylko je kupuję...jeszcze częściej znoszę do domu 
wszelkiego rodzaju wiechcie ze spacerów z psem. 
Lubię bardzo gałęzie eukaliptusa. 
Są dekoracyjne i można się nimi cieszyć nawet wtedy 
jak już uschną bo zachowują piękny wygląd.
A teraz można ze spaceru poznosić różne gałązki, 
które pięknie nam w wazonach rozkwitną:-)
Ja ostatnio przytachałam gałązki jabłoni, 
a jak traficie na gałązki brzoskwini to zerwijcie bo pięknie kwitną na różowo:-)
Są niezmiernie czarujące:-)


A home without flowers is just a house.
I love having fresh flowers at home.
I like eucalyptus leaves the best, they are very decorative
and they are long-lasting. 
I buy them all the time, but more often I bring a lot of twigs 
and other plants from our daily walks with my dog.
Now it's good time to bring twigs and small springs form your walks.
They will bloom soon and decorate your house.
I like apple twigs and peach twigs the best. 
The peach ones are pink and really charming while blooming.








Dobrego weekendu Wam życzę:-))

Have a great weekend:-))

10 komentarzy:

  1. Żywe kwiaty rozweselają dom:))ja też je bardzo lubię:))

    OdpowiedzUsuń
  2. To witaj w klubie:)))ja też znoszę do domu różne gałęzie,a kwiaty to już jakiś obłęd:)nie wyobrażam sobie domu bez kwiatów:)mój M wiosną się zastanawia gdzie by mnie zamknąć żebym przyhamowała z kupowaniem ich:)ale nie ze mną te numery:)zawsze coś przemycę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To myślimy podobnie:-))Ja również coś zawsze do domu przemycę:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Zgadzam się, że pięknie wszystko wygląda w wazonach, jednak jestem przeciwniczką zrywania gałązek z drzew owocowych, chyba, że z dzikich.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrywam tylko z dzikich drzewek:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Uwielbiam kwiaty i na rabatach i w wazonach. Przy ścinaniu gałązek z drzew owocowych należy uważać. Nieumiejętne ich pozyskiwanie może zaszkodzić drzewkom. Piękne tulipany:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Nie posiadam za dużo drzew owocowych w ogródku, ale na ścieżce spacerowej jest pozostałość sadu, o którą nikt nie dba więc z tych drzewek zrywam gałązki. Są tak leciwe, że myślę, że nic im się nie stanie.
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...