poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Sernik z herbatą matcha:-)



Dziś mam dla Was dość nietypowy pomysł na ciacho-)
To sernik na w pięknych odcieniach zieleni:-) Lekki powiew wiosny:-)
Przepis na sernik na zimno podawałam Wam TUTAJ.
Jest to mój stary sprawdzony przepis, 
a kolor uzyskałam dodając 2 łyżeczki herbaty matcha.
Jednak muszę Wam powiedzieć, że jest to sernik dla koneserów.
Niestety smak herbaty matcha jest bardzo wyczuwalny,
a ta herbata jest dość specyficzna i jednym smakuje, a innym nie.
Ja powiem szczerze, że następnym razem chcąc uzyskać taki kolor 
dodam barwnik spożywczy. Może mniej zdrowy, ale za to nie wpływa na smak.
Jak widzicie w kuchni cały czas eksperymentuję 
i jak to bywa w życiu raz mi wyjdzie, a raz nie:-)
Ale wizualnie jest chyba ok:-)


I have another sweet dessert for you:-)
It's this beautiful pastel green cheesecake:-)  A breath of spring:-)
The recipe for this cheesecake is HERE.
It's my old recipe but this time I added 2 teaspoons of matcha tea.
But I must admit it's more for connoisseur.
Matcha tea has got specific taste and you can feel it in the cake
not everyone will like it.
Next time, if I want to have a green cake I will use food colouring
it's maybe less healthy but tasteless:-)
As you can see I play with my recipes 
and sometimes I am successful but not always:-)




Miłego dnia Wam życzę:-))

Have a nice day:-))

6 komentarzy:

  1. Nie smakowałam nigdy takiej herbaty, ale sernik wygląda obłędnie i na pewno jest to niebo w gębie :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dość specyficzna, ale kolor ładniutki nadaje:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. This matcha cheesecake sounds so good!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada apetycznie. Dawno planuję kupić tą herbatę ale nie mogę jej dostać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rzeczywiście trudno dostępna, ale w internecie jest wszystko:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...