niedziela, 6 października 2019

Ciacho na niedzielę: Malinowa chmurka:-)


Malinowa Chmurka to jedno znajlepszych ciast jakie ostatnimi czasy robiłam.
W tym roku nasze krzaczki z malinami bardzo obficie obrodziły 
więc szukając pomysłów na ciasta malinowe 
znalazłam właśnie ten na malinową chmurkę i przepadłam, zresztą nie tylko ja:-)
Wszyscy moi goście, którzy próbowali to ciacho byli zachwyceni.
Idealne połączenie kwaskowych malin oraz słodkiej śmietany i bezy.
Po prostu ciasto rozpływa się w ustach.
Jeśli jeszcze nie próbowaliście go przygotować to koniecznie musicie to zrobić.
Trudno było zrobić zdjęcia bo ciasto znika w zastraszającym tempie 
i udało mi się uchować tylko jeden kawałek. Przepis na ciacho znalazłam TUTAJ.
Jest perfekcyjny więc polecam serdecznie:-)


Raspberry Cloud is one of the best cakes I've ever made.
Since we have a lot of raspberries in our garden this year
I was looking for a recipe for a raspberry cake when I came across THIS one.
I must say that it's really perfect.
All my guests who tried this cake couldn't resist it.
The mix of flavours is just perfect: sour raspberries and sweet cream and meringue.
It's simply mouth-watering. If you haven't tried it before you have to do it.
It was hard to take some pictures since the cake disappears really fast
but I saved one piece especially for you.
Bake it and tell me if you like it.






Przyjemnego weekendu Wam życzę:-)

Have a nice weekend:-)

17 komentarzy:

  1. Wyglada bajecznie :) u mnie dzisiaj milky way :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo...milky way jeszcze nie robiłam. Muszę kiedyś spróbować:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Malinową chmurkę uwielbiam i zgadzam się, że jest po prostu obłędna :D
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda wspaniale . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak smakuje...zapewniam:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Oj kusisz... Wygląda tak apetycznie, że musiało zniknąć w zastraszającym tempie. Znam taką cukiernię, która serwuje wyśmienitą Malinową Chmurkę i tam kupuję kawałeczek. Upiec się nie podejmuję, bo na szczęście dla mnie, brakuje mi talentu (przecież gdybym ja się dosiadła do całej blachy)...
    Pozdrawiam ciepło i życzę Ci pięknego tygodnia. Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszę bo życie jest jedno i trzeba je sobie jakoś osłodzić:-)))
      Pieczenie malinowej chmurki wcale nie jest takie skomplikowane i wierz mi, od czasu do czasu warto ją upiec:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Malinową chmurkę z bloga Doroty znam, lubię i piekę zwłaszcza wtedy, kiedy chcę zabłysnąć przed moimi gośćmi :D Twoja wersja pięknie udekorowana wygląda smakowicie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jest to świetny sposób na zabłyśnięcie przed gośćmi:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Ciasto wygląda obłędnie, a ja niestety mam przymusową dietę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oops...nie zazdroszczę:-(( Życzę w takim razie wytrwałości:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. I must try it, I love raspberries. It looks delicious. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do recommend this cake:-)) It's more than delicious so bake it one day and let me know if you liked it:-)))
      Greetings:-)))

      Usuń
  8. Apetycznie wyglada, to ciacho, oj zjadłoby się kawałek...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam na kawkę:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  9. Muszę zrobić! Wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...