niedziela, 31 stycznia 2021

Time for cuppa:-)



Zapraszam Was dzisiaj na pyszną kawę z piankami marshmallows:-)
Przez ten nieszczęsny lockdown nauczyłam się pić kawę.
Nie wiem czy to źle czy dobrze, ale teraz jestem uzależniona od cappuccino.
Nigdy wcześniej kawy nie musiałam pić, 
a teraz jak siedzę cały dzień przed komputerem 
to po prostu muszę zrobić sobie filiżankę kawy by nie zwariować.
Do tego niestety często ciągnie mnie do czekolady lub jakiś słodyczy.
No bo przecież nikt nie pije tylko kawy:-)
I nici z mojej diety:-( Kiedy będziemy mogli wrócić do normalności?


I would like to invite you today for a cuppa:-)
What do you think of coffee with marshmallows?
Because of the lockdown I learnt to drink coffee:-( 
What's more, I think that now I'm addicted to cappuccino.
Never before had I drunk coffee in my life
and now when I sit all day in front of computer 
I just need a cuppa in order not to go mad.
And when you drink coffee then you want something sweet to go with it 
and so I end up eating a lot of chocolate:-(
I wish we could come back to schools 
so I would have no time for coffee.




Pięknej niedzieli Wam życzę:-))

Have a great Sunday:-))

8 komentarzy:

  1. Kawusia wygląda pysznie:))też tęsknię za normalnością:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim otoczeniu kawka z pewnością smakuje wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. A ja kawy nadal nie pijam :) Czekoladę teraz też obchodzę szerokim łukiem, bo niestety trzeba zrzucić kilogramy, które sobie nazbierałam. Poza tym ponoć czekolada pogłębia ataki migreny, więc to kolejny dla mnie bodziec, żeby jej nie jeść.
    Życzę zdrowia i dobrego samopoczucia. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całe życie jem czekoladę, a nigdy nie miałam migreny. Nie wiem o co tak naprawdę w tej migrenie chodzi:-)) I obym się nie dowiedziała:-))
      Trzymam kciuki by udało się zrzucić zbędne kilogramy:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Nie piję kawy ale Twoja kawusia wygląda pysznie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od niedawna ją popijam i to wszystko wina korona wirusa:-(
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...