wtorek, 26 stycznia 2021

Prosta dekoracja ze starymi doniczkami i mchem:-)


Zafascynowana dekoracjami jakie tworzy Liz Marie
postanowiłam zrobić taką oto prostą dekorację w stylu vintage 
właśnie wg pomysłu Liz.
Jest niezwykle prosta do wykonania, a jakże efektowna.
Jedyne co potrzebujecie to stare doniczki i trochę mchu.
Można do tego dodać szyszki lub wszelkie inne dekoracje.
Co tam Wam w duszy gra:-)
Uwielbiam takie proste dekory bo to one tworzą ten efekt przytulności.
Niewiele potrzeba by ładnie udekorować dom w zimowy czas.


I'm fascinated with all the decorations that Liz Marie makes at her home
and so I wanted to have similar vintage decor this winter.
That's why I made this simple decoration.
The only thing you need is some moss and old flower pots.
You can also add some cones or whatever comes to your mind.
I love this kind of decor because it makes cosy atmosphere at home.
You don't need much to have a beautiful house for winter.


Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

10 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Podobają mi się różne wariacje z mchem w roli głównej i tym razem nie jest inaczej :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że moja propozycja Ci się spodobała:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Uwielbiam stare gliniane doniczki:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, mają w sobie to coś:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Kocham ten mech,ale niestety bez wzajemności:)poupychałam go do doniczek ale stracił kolor:)chyba się obraził na mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oops, a to dziwne. Mi się takie coś nigdy nie zdarzyło.
      Ale nie poddawaj się:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Doniczki i mech świetnie wyglądają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:-))
      Cieszę się, że się podobają:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...