środa, 13 stycznia 2021

Moje podróże: Dębki:-)


Niby mamy ferie, ale co to za ferie jak nigdzie nie można pojechać?
Nie wiem jak Was ale mnie najbardziej boli to, że przez korona wirusa
nie możemy podróżować i w zasadzie branża turystyczna cierpi na tym najbardziej.
Dlatego tak bardzo chciałabym byśmy mogli wrócić do normalności.
Ja już nie mogę wysiedzieć w domu, nosi mnie.
Zresztą myślę, że każdemu dobrze robi zmiana otoczenia raz na jakiś czas
a niestety przez pandemię przeszło mi koło nosa kilka fajnych wyjazdów:-(
Dzisiaj zamiast jechać nad morze mogę sobie tylko powspominać jesienny wypad.
Wczesna jesień nad morzem jest cudowna, a dodatkowy plus to puste plaże.
Dlatego zawsze wybieram się tam wraz z futrzakiem po sezonie.
Chciałabym tam teraz być, ale jedyne co mogę zrobić 
to tylko powspominać jesienny wypad:-(


We have winter holidays now in Poland but we must stay at home
and we mustn't travel. And this is the only drawback of corona virus 
which makes me cry. I really wish we could come back to normal.
I can't sit at home any longer...I really want to go somewhere.
I think that it's good for everyone just to go for a weekend to a new place.
Unfortunately, because of pandemic I missed a few nice trips:-(
Today, instead of going to the seaside I can only look at these pictures 
which I took last September when we went for a weekend. 
Autumn is beautiful at the seaside. I love going there after the high season 
with my dog when the beaches are empty and you can just walk all day long.
Now I only have pictures to look at:-(
I wish I could go there now.
















Dobrego dnia Wam życzę i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a good day and thank you for stopping by:-)

4 komentarze:

  1. Ale fajny spacer:))u mnie niestety napadało śniegu:)niestety bo go nie lubię:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też jest dużo śniegu:-)) Ja akurat śnieg lubię jeśli nie muszę się nigdzie ruszać z miejsca, a skoro mamy ferie to śnieg jest mile widziany:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Ooooooo plaża, uwielbiam , o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również i bardzo mi przykro, że jesteśmy teraz uziemieni:-(((
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...