czwartek, 7 stycznia 2021

Poświąteczne klimaty sprzed lat:-)


Robiąc porządek na blogu znalazłam niepublikowany wcześniej post 
sprzed bodajże 5 lat z dekoracjami poświątecznymi:-)
Jakość tych zdjęć dziś mnie powala, ale na swoje usprawiedliwienie powiem,
że wtedy nie miałam pojęcia o fotografowaniu.
Wszystkie te zdjęcia zrobiłam telefonem komórkowym.
Patrząc na nie widzę jak wiele przez te lata zdążyłam się nauczyć
i jak wiele w moim domku się zmieniło.
Tak mnie jakoś wzięło na wspomnienia więc wybaczcie:-)


Checking my draft posts I have found one post with Christmas decor
that is probably 5 years old.
When I saw the pictures I just thought that they should be published 
so you could see how much I've learnt for all those blogging years. 
When I started I knew nothing about photography. 
These pictures were taken with a mobile phone. 
Their quality is killing me, but it shows my improvement.
Sorry if I got a bit sentimental:-)















Jedno się nie zmienia, hiacynty w styczniu to podstawa:-)


One thing does not change: hyacinths in January:-)


Dobrego wieczoru Wam życzę:-))

Have a great evening:-))

6 komentarzy:

  1. Może w Twoim domku się zmieniło ale dekoracje są równie piękne:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Nie wiem ile masz różnych ozdób, ale ich ilość i dobór robią wrażenie! Najśliczniejszy jest ten konik na biegunach - cacuszko. :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że Ci się podoba:-)
      Jest ze mnie taki mały chomik:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Nice decorations. I think the same as you when I look back.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...