sobota, 23 listopada 2019

Zimowa aranżacja stołu i zaproszenie na warsztaty świąteczne w EmmaMeble:-)



Dawno nie było tutaj żadnej aranżacji stołu więc spieszę te niedociągnięcia nadrobić.
Pokażę Wam dziś dekorację stołu, którą zrobiłam w zeszłym tygodniu.
Bodźcem do jej zrobienia były obrazy ze zwierzętami,
które kupiłam w Ikea. Tak, nie pomyliliście się obrazy na stole!
Dziwne? Może, ale nie u mnie:-)
No cóż, ja już tak mam, że lubię niekonwencjonalne rozwiązania.
Gdzie jest powiedziane, że obrazy mogą tylko i wyłącznie wisieć na ścianie?
Ja Wam mówię, że mogą też leżeć na stole i tworzyć super dekorację.
Do tego by aranżacja była pełna dołożyłam całkowitą mieszankę talerzy.
Drewniane są z H&M, białe to Riviera Maison, czarne to Ikea,
a biało-czarne miseczki to Duka. Do tego kubeczki od Bastion Collections.
I pomimo, że wszystko pochodzi od różnych producentów 
to jednak świetnie ze sobą współgra bo łączą je te same kolory:-)
Do miseczek włożyłam troszkę zielonych gałązek i położyłam jedną bombkę.
I tym samym aranżacja wyszła lekko świąteczna:-)
Jak Wam się podoba? Dajcie znać w komentarzach:-)


It's been some time since I posted table styling so here I am to make it up.
I'll show you today a tablescape that I prepared last week.
The trigger for this decor was a set of pictures with animals that I bought in Ikea.
Yes, a set of pictures:-) Strange? Surprised? Not on my blog:-)
I just like unconventional solutions:-)
Who said that pictures can only hang on the walls?
Well, I think they can also do as a great tablescape:-)
To make this arrangement complete I added a mix of different plates.
The wooden ones come from H&M, the white ones are from Riviera Maison, 
the black ones are from Ikea and the black and white bowls come from Duka. 
I also added mugs from Bastion Collections.
They are all from different producers but they make a consistent decoration
because they have one thing in common: colour:-)
I put some green twigs and a Christmas ball in the bowls
and the atmosphere is more Christmas like:-)
I wonder how you like this table styling? 
Let me know in comments below:-)














Moi Drodzy, jeśli jesteście z Poznania lub okolic zapraszam Was serdecznie 
na świąteczne warsztaty w salonie Emma Meble w Poznaniu, przy ul. Polskiej 95.
Warsztaty odbędą się w najbliższy czwartek 28.11.2019 o godz. 17.00.
Będziemy wspólnie zdobić pierniczki, dowiecie się jak pięknie ustroić stół 
i dom na święta oraz jak zrobić piękne świąteczne stroiki.
Zapraszam serdecznie:-))))


Dobrego weekendu Wam życzę:-))

Have a good weekend:-))

14 komentarzy:

  1. Jest rewelacyjna! Zakochałam się! Zestawiłaś niekonwencjonalnie-idealnie :) Jak to TY! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała aranżacja stołu. Anitko jesteś mistrzynią niekonwencjonalnych rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko gustownie, stylowo, bez zbędnego przepychu. Pomysł z obrazami mnie nie dziwi, bo podobnie jak Ty, lubię wykorzystywać przedmioty nie tylko w tym celu, do jakiego zostały przeznaczone. Szkoda tylko, że mieszkam tak daleko od Poznania, więc pozostaje mi wyłącznie poczekać na relację ze świątecznych warsztatów na Twoim blogu.
    Uściski i pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-))
      Oj szkoda, że masz tak daleko bo miałybyśmy okazję poznać się w realu. Ale może jeszcze będzie ku temu okazja:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Pięknie to wymyśliłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ikea- uwielbiam :) te drewienka na stole wyglądają cudnie :) ale imbryczek z serduszkiem- wymiękam :) szkoda, że do Poznania tak daleeeeko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pomyśleć, że jak otwierali Ikeę w Poznaniu i koleżanki mnie namawiały bym na to otwarcie poszła, pukałam im się po głowie po co? A dziś nie wiem jak wyglądałby nasz dom gdyby nie Ikea:-)
      Oj szkoda, że ten Poznań nikomu nie po drodze:-(
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  6. Ależ świątecznie się zrobiło, wyczarowałaś piękny nastrój.
    Poznań należy do najdroższych miast w Polsce z powodu opłat na autostradzie, ja raczej samochodowa jestem i żałuję, że to jednak kawał drogi z W-wy.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest to kawał drogi, ale może kiedyś się do nas wybierzesz:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. Świetna aranżacja, bardzo mi się podoba, wszystko się ze sobą pięknie komponuje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I too love unconventional decorating solutions and love the way you created this beautiful table scape. The winter greens are lovely.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...