piątek, 15 listopada 2019

Ciacho na weekend: sernik z mlekiem w proszku:-)



Przy weekendzie aż się prosi o coś słodkiego na ząb tak więc 
zapraszam Was dziś na przepyszny sernik.
Przez przypadek znalazłam świetny przepis na sernik z mlekiem w proszku.
Ponieważ nigdy wcześniej takiego przepisu nie znałam postanowiłam go sprawdzić.
I muszę Wam powiedzieć, że to jeden z lepszych przepisów na sernik 
jaki kiedykolwiek wypróbowałam. 
Jest super puszysty i po prostu rozpływa się w ustach:-)
Więc jeśli jesteście smakoszami serników to koniecznie wypróbujcie TEN przepis.
Nie będziecie żałować:-)

A Wy co pichcicie na weekend?


It's weekend so it's time for a guilty pleasure:-)
And that's why I'd like to invite you today
for a really delicious cheesecake and a cuppa:-)
While surfing the net I came across this great recipe
for cheesecake with instant milk.
Since I've never baked such a cake I decided to try it out.
I must tell you that it's one of the best cakes I've ever made.
It's fluffy and mouth watering.
If you really like cheesecakes THIS recipe is a must for you.
You won't regret baking it:-)

What are you baking this weekend?










Dobrego weekendu Wam życzę:-)

Have a nice weekend:-)

12 komentarzy:

  1. Oj kusisz, Kochana, kusisz... Nie tylko smakołykami ale także wspaniałymi aranżacjami :) Serniki kocham, choć muszę wystrzegać się słodyczy :( Tzn. chcę się wystrzegać. Hmmm... A naczynia tej holenderskiej firmy po prostu są obłędne. Jestem w nich zakochana! Miłego dnia, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, też muszę lub chcę się wystrzegać słodyczy, ale uwielbiam je piec:-)
      Ja również uwielbiam Bastion Collections:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Uwielbiam sernik :D Z mlekiem w proszku jeszcze nie miałam okazji próbować. Przy najbliższej okoliczności chętnie skorzystam z przepisu. Piękne aranżacje, pie1kne zdjęcia. Dobrej soboty życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj przepis bo jest świetny:-)))
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. It looks so delicious. I must try it with powdered milk.
    Thanks for sharing. Thelma

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie :) Moją uwagę zwrócił, też kubek. Śliczny jest:) Gdzie można go dorwać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubek to Bastion Collections. Kupisz go np. w Home Sweet Sklep lub Kredens Babci Heli.
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  5. Sernik mój Pan uwielbia z każdego przepisu. Muszę wypróbować Twój :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie mój przepis...też go znalazłam przez przypadek, ale jest naprawdę dobry więc polecam:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...