czwartek, 14 grudnia 2017

Warsztaty świąteczne w Emma Meble:-)


Witajcie Kochani:-))
Mam dla Was dzisiaj relację ze spotkania świątecznego,
które odbyło się w zeszły piątek w salonie Emma Meble w Poznaniu.
Kolejny raz miałam przyjemność tworzyć to spotkanie.
Tym razem przygotowałam dekorację stołu świątecznego w zgodzie z naturą.
Do jej wykonania wykorzystałam białą zastawę Riviera Maison,
stroik zrobiony ze świerku, szyszek i cynamonu, zamiast obrusu pojawiła się juta,
a podkładki pod talerze to po prostu zielone gałązki.
Ringi na serwetki wykonałam sama z cynamonu, owinęłam sznureczkiem
i dodałam suszone pomarańcze oraz anyż. Proste, a bardzo efektowne. 
Cynamon również można wykorzystać do dekoracji świeczek. 
Wtedy dodatkowo gdy zapalimy świece piękny aromat będzie unosił się w całym domu.
Na stole pojawiły się też hiacynty, które niekoniecznie kojarzyć się muszą z wiosną.
Pięknie będą wyglądały w szklanych pojemnikach bez doniczek.
Jak Wam się podoba ta dekoracja?


Hello:-)
Today I want to share with you a coverage from Christmas workshops 
that took place in Emma Furniture shop last Friday.
I had an honor to be a part of the event:-)
My task was to prepare a tablescape in natural style. 
I used white tableware from Riviera Maison, 
Christmas decoration was made with spruce branches and cones.
I put hessian instead of tablecloth. Table mats are made out of some green branches.
Napkin rings are made of cinnamon rolls, string and dry fruit. 
It's easy and it's very showy. 
Cinnamon rolls are also perfect for decorating candles. 
When you light them there is a very nice aroma at home.
I went for hyacinths to finish this decoration, they are maybe more suitable for spring,
but I think they look nice on Christmas table.
How do you like this table decor?






















Poniżej święta po hiszpańsku:-)
O tradycjach świątecznych w tym kraju opowiadałam nam
Julia Alvarez. Mamy wiele wspólnego, ale są też znaczące różnice.


Here is a typical Spanish Christmas table:-)
Julia Alvarez told us a bit about customs in Spain.
It was very interesting:-)


Julia i jej tłumacz:-))
Here is Julia with her translator:-))






Były też warsztaty z pakowania prezentów:-)
There was also wrapping presents workshop:-)










Zespół Emma Meble
Od lewej: Danusia, Kasia i Maciej:-)
Emma Meble staff:-)



Nie lubię robić sobie selfie, ale jedno na jakiś czas nie zaszkodzi:-))
I don't like taking selfies, but once in a while won't kill me:-))


Ewka z Sierosławski Ogród dekorowała pierniki z dzieciakami:-)
Eva was helping children decorate gingerbread cookies:-)








Największa frajda dla dzieci czyli dekorowanie pierników:-)
The greatest fun for children: gingerbread decorating:-)


Poniżej przesympatyczna Zuza ze swoim dziełem:-))
Here is a very likable Sue with her work:-))


I skupiony na pracy Wiktor z mamą:-)
And here is little Victor with his mum:-)


Bardzo dziękuję całemu zespołowi Emma Meble, 
że mogłam wziąć udział w tym wydarzeniu:-)
Jesteście najlepsi:-)

Thank you Emma Meble for letting me be a part of this event:-)
You're the best:-)

10 komentarzy:

  1. Piękna zastawa!
    Anitko,ty to jesteś fachowcem w tworzeniu aranżacji "stołowych" !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za takie miłe słowa:-)) Do fachowca zapewne wiele mi brakuje, ale uwielbiam wymyślać nowe dekoracje stołu.
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba cała oprawa. zdjęcia stołu są prześliczne. Pierniczki wyglądają apetycznie. Tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i bardzo się ciesze, że Ci się bardzo moje aranżacje podobają:-)
      Pozdrawiam:-))

      Usuń
  3. Everything looks fabulous and so beautiful for Christmas. Thank you for sharing at Share Your Style!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ta juta ma wszechstronne zastosowanie :) Uroczo i naturalnie tu prezentuje się.
    Idę na całość i będzie w 1 dzień świąt na całym stole jako obrus ;) Biała zastawa + sztućce w drewnie ,naturalne igliwie ,szyszki.
    ......już po woli wizualizuje sobie to nakrycie tylko Ciebie będzie mi brakowało bo bym skorzystała z Twojego daru idealnych ujęć :-)

    Anitko rodzinnych, wesołych, zdrowych świąt w towarzystwie białego puchu :-)
    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i Tobie również życzę świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze:-)
      Cieszę się, ze Cię zainspirowałam do działań:-))) Jak będziesz miała czas pstryknąć fotki to koniecznie je przyślij:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...