środa, 6 grudnia 2017

Let it snow:-) Czarno-biała świąteczna dekoracja stołu:-)


Witajcie Moi Drodzy Czytelnicy:-)
Mam dzisiaj dla Was pierwszą z wielu świątecznych propozycji nakrycia stołu.
Nazwałam ją Let it snow :-)
Dekoracja jest prosta, wykorzystałam do niej biało czarną ceramikę od Ikea i Duka.
Do tego dodałam złote sztućce oraz dwa drzewka w złotych doniczkach i hiacynty.
Prosto, bez zbędnego przepychu, ale jestem zadowolona z efektu końcowego.
Dajcie znać czy i Wam się podoba?


Hello My Dear Readers:-)
Today I would like to share with you this simple black and white Christmas table.
I called it Let it snow:-)
This tablescape is easy to prepare. I just used black and white tableware from Ikea and Duka.
I added some golden cutlery, two little trees in golden flowerpots and hyacinths.
It's not complicated, without splendour, but I'm happy with the final effect.
How do you find this decoration?


































Moi Kochani,
jeśli jesteście z okolic Poznania zapraszam Was serdecznie w najbliższy piątek 8.12.2017
do salonu Emma Meble w Poznaniu przy ul. Polskiej 94
na kolejne świąteczne spotkanie "Dom zaczarowany świętami".
W programie prelekcja projektantki wnętrz Agnieszki Załubskiej-Giruć,
Julia Alvarez opowie jak spędza się święta i Sylwestra w Hiszpanii,
natomiast ja pokażę Wam jak pięknie zaaranżować stół, ozdobić pierniki
i artystycznie zapakować prezenty.
Czeka nas wieczór pełen wrażeń. Przyjdźcie i bawcie się dobrze:-)
Serdecznie zapraszam:-)))

5 komentarzy:

  1. Śliczna dekoracja i bardzo inspirująca! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie i klimatycznie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej Anitko, parę lat temu świąteczne dekoracje w kolorze czarno-białym były nie do pomyślenia, a teraz uważam że są piękne, stylowe, a twoja aranżacja stołu cudna. Szkoda, że nie będę mogła wpaść w piątek, ale mam urlop bo szykuję się na jarmark w Gnieźnie, ale oczywiście zrobisz fotorelację z imprezy i obejrzę sobie na blogu👊😊💕💕pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietypowa dekoracja, ale dlaczego nie? Dojdą potrawy, ciasto i będą kolory. Chyba że sernik z makiem. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...