sobota, 30 grudnia 2017

Bloomingville Love:-)



Kto mnie odwiedza wie, że moją wielką pasją jest ceramika:-)
Ubrania czy kosmetyki mnie nie interesują, 
ale ciekawe talerze czy kubki to już inna sprawa i po prostu
nie mogę przejść obojętnie obok jakiś ciekawych skorup.
Ostatnio zauważyłam, że gust mi się powoli zmienia.
Green Gate odchodzi nieco na drugi plan a moja nowa miłość to Bloomingville.
Nie wiem czy jest to tylko tymczasowe, czy tak mi zostanie. Czas pokaże:-)
Na razie urzekły mnie te cudowne talerze z rogaczami:-)
Zamierzam przygotować sylwestrowy stół z ich udziałem 
więc jeśli chcecie zobaczyć jak się prezentują w pełnej krasie to zaglądajcie na bloga:-)


Those who visit my blog often know that I'm keen on tableware:-)
I'm not very much into fashion, clothes or cosmetics,
but when we are talking about plates, mugs then it's quite a different story:-)
I can't resist buying new tableware.
However, I've noticed that my taste is changing.
Instead of Green Gate products I'm more into Bloomingville now.
I don't know if it's only temporary, well time will show:-)
For now on, I fell in love with these beautiful deer:-)
I'm going to decorate our New Year's Eve table with these plates 
so stay tuned if you want to see more:-)









18 komentarzy:

  1. Anitko dzięki Tobie dowiaduje się o takich cudnych wart uwagi zestawach stołowych. Te są godne uwagi na dłużej i chęć posiadania ich we własnych 4 kątach ;)
    .......pozdrawiam Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że choć troszkę mogę Cię zainspirować:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Przybijam Ci piątkę-ja też z tych "skorupowych" maniaków. Bloomingville bardzo lubię i też mam trochę ich ceramiki. Twoja zastawa jest przeurocza.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło wiedzieć, że nie tylko ja mam takiego bzika:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Zestaw rzeczywiście przyciąga uwagę.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego naj... w 2018r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również życzę Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  4. Śliczna jest ta seria. Ja rozglądałam się za czajniczkiem Bloomingville Let it Snow, niestety nigdzie go nie ma :-( Gdyby nie to pewnie też bym sobie taki prezent sprawiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze w oko wpadła ich świąteczna seria w czerwieni i długo się łamałam na co się zdecydować, ale z racji, że czerwieni troszkę już mam postawiłam na rogacze:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Uwielbiam ich porcelane, zawsze je piekna i dobra jakościowo.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dodać, nic ująć:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Piękne talerzyki! Szczęśliwego Nowego Roku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również życzę Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. cudne jelonki ja uwielbiam motywy zwierzece na talerzach sama mam dwa talerze upolowane w sh własnie z jelonkammi. green gate jakos ostatnio ma mało ciekawe wzornictwo a stare kolekcje ciezko dostac a szkoda bo ja mam kilka upatrzonych ale nie do dostania w polsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rogacze to moja nowa miłość:-))) Wcześniej mnie jakoś nie interesowały:-(
      Zgadzam się z Tobą, że te starsze serie z Green Gate są ładniejsze, szkoda, że wycofują z produkcji to co fajne:-(
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  8. Piękne są te talerzyki z taką delikatna grafika. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...