wtorek, 17 października 2017

Dekoracja stołu z zielonymi dyniami i szpinakowe muffinki:-)


Witajcie we wtorek:-))
Mam dla Was dzisiaj kolejną jesienną propozycję nakrycia stołu.
Tym razem zainspirowały mnie małe zielone dynie,
które wyrosły u mojej cioci na polu.
Dekoracja jest bardzo prosta, kilka dyń włożyłam na metalową tacę,
którą postawiłam na środek stołu. Do tego miętowa zastawa,
miedziane sztućce, w których się ostatnio zakochałam
a na deser zielone muffinki:-) 
Pyszne, szpinakowe babeczki serwowane z malinową bitą śmietaną:-) Pychotka:-))
Proste, szybkie i efektowne:-) Polecam:-))


Hello on Tuesday:-)
I have another autumn tablescape inspiration for you:-)
The triggers for this decor were small, green pumpkins that I found on my aunt's field:-)
This decor is simple, I just put some pumpkins on the metal tray in the middle of the table.
Then I add some mint green plates and copper cutlery, which I fell in love with:-)
For dessert I suggest you make these great, green muffins:-)
These are spinach muffins:-)) Yummy:-)
If you serve them with raspberry cream they are even better:-)
Easy, fast and very eye-catching decor is ready:-)
















Przepis na te pyszne muffinki znajdziecie na blogu Anetki Wydziwianki Rudej:-)
Polecam bo są pyszne, a dla tych co to szpinaku nie jedzą
wystarczy powiedzieć, że kolor zielony do efekt dodania barwnika!
Zapewniam, że będą zajadać się babeczkami aż im się uszy będą trzęsły:-))


The recipe for the muffins is on Aneta's blog:-)
I do recommend them and for those who hate spinach 
simply say that the green color is the effect of adding food coloring:-)
I guarantee they will eat them all:-))








Miłego dnia:-)))

Have a nice day:-)))

21 komentarzy:

  1. Muszę zrobić szpinakowe muffinki.Uwielbiam szpinak. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muffinki są pyszne więc polecam, a w zasadzie szpinak jest nie do wyczucia😉
      Pozdrawiam😃🤗😃

      Usuń
  2. Ale fajne dekoracje!
    Uwielbiam muffinki, ale takich nie próbowałam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie je zrób bo nie dość, że fajnie wyglądają to super smakują😋😋😋
      Pozdrawiam😃🤗😃

      Usuń
  3. Pięknie to sobie urządziłaś i smacznie :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, bardzo smakowita kompozycja :) Wszystko pięknie się ze sobą komponuje, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, kompozycja naprawde świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie to wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudownie. Ta zielona mięta z GG tak mi się marzy.. Ciekawa jestem, jakich foremek użyłaś do muffinek, wyglądają bardziej efektownie niż zwykłe babeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta miętowa seria od GG jest bardzo udana👍🏻 Do babeczek użyłam silikonowych foremek, które kupiłam jakiś czas temu w Lidlu. A że oni często powtarzają różne akcje więc myślę, że i te foremki pojawią się jeszcze😉
      Pozdrawiam😃🤗😃

      Usuń
  8. Zielono i jesiennie :)
    To dopiera ciekawa aranżacja.
    Jesteś mistrzynią w tej dziedzinie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Twoje słowa to miód na me serce:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  9. Ciekawy pomysł, wszystko idealnie się ze sobą komponuje. Podoba mi się połączenie kolorów, a "wisienką na muffince" jest malinka :)U mnie w tym roku niestety nie ma białych dyń, ale zielonych jest pełno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  10. Świetnie wyglądają te małe dynie, wszystko pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny sposób na dekoracje stołu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No dekoracja naprawdę fajniutka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...