niedziela, 21 grudnia 2014

Xmas Mood

Nie wiem jak to zrobiłam, ale udało mi się w ten weekend upiec pierniki
(tylko zdjęć nie udało mi się zrobić, zbyt krótki dzień, 
a myślę, że pierniki do świąt nie dotrwają:-)
Przygotowałam też salon na święta.
Choinka już jest kupiona, tylko nie ubrana - z tym czekam do Wigilii.
Wielkie odliczanie do świąt się zaczyna...już tylko trzy dni.
Nie mogę się doczekać...
                                                                                                                                                                

I don't know how I managed to do it but I baked some gingerbread at the weekend
(I didn't take any pictures though, because the day is too short,
and I think that gingerbread will be eaten before Xmas:-)
I also managed to decorate the living room.
The Christmas Tree isn't decorated - we'll do it on Christmas Eve.
The big countdown begins ... only three days till Xmas.
I can't wait...








2 komentarze:

  1. Skrzaty masz!!! A ja na nie tak choruję w tym roku ;p
    Uroczy kącik,bardzo przytulny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mam te najmniejsze, a marzy mi się para olbrzymów:-)
      Cóż może kiedyś się spełni to marzenie, czego i Tobie życzę:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...