piątek, 5 grudnia 2014

Świąteczne biuro

Witajcie,
Powoli zaczynam rozkładać świąteczne dekoracje w całym domu,
tym razem pokażę Wam biuro.
Półka z przegródkami doskonale się nadaje na świąteczne dekoracje, 
i podoba mi się to, że w zasadzie daje nieograniczone pole do manewru.
Można stworzyć wiele różnych aranżacji więc się bawię 
i w zasadzie codziennie coś zmieniam:-)
                                                                                                                                                                  
Hello,
I started to decorate the whole house with Xmas decorations,
this time I'll show you my office.
The cupboard with small dividers is just perfect for Christmas decor,
and what I like the most is the fact that 
it gives you unlimited room to maneuver.
You can create many different arrangements 
so I play with all the decorations
and everyday I change something:-)






Miłego weekendu:-)

Have a nice weekend:-)

3 komentarze:

  1. Ta półka ciągle mnie zachwyca, też bym chciała taką do mojego kącika pracy albo do kuchni, ech! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ja też o niej długo marzyłam, a ponieważ nigdzie nie mogłam jej kupić poprosiłam stolarza by ją dla mnie wykonał.
      Jeśli chcesz podaję kontakt do wykonawcy http://wesko-domy.pl
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Super biuro :) Wszystko bardzo ładnie poukładane i udekorowane. W moim biurze zamiast takiej półki na biurku stoi sejf biurowy w którym przetrzymuje wszystkie najważniejsze dokumenty oraz umowy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...