środa, 31 grudnia 2014

Happy New Year 2015

Niech się spełnią świąteczne życzenia:
te łatwe i trudne do spełnienia.
Niech się spełnią te duże i te małe,
te mówione głośno lub wcale.
Niech się spełnią wszystkie krok po kroku,
tego życzę Wam w Nowym Roku:-)

Moi Kochani,
Dziękuję Wam Bardzo za cały ten rok,
był dla mnie niesamowity, tyle się działo, tyle marzeń się spełniło:-)
Dziękuję za to, że jesteście,
że odwiedzacie mojego bloga,
że czytacie moje wypociny,
że zostawiacie komentarze, które są dla mnie bardzo cenne 
i sprawiają, że mam więcej siły i weny by tworzyć:-)
Cóż nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć Wam 
Szczęśliwego Nowego Roku 2015:-)
życzę Wam by te rok był rokiem spełnienia Waszych marzeń:-)
Do Siego Roku...
                                                                                                                                                                 

Dear Visitors,
I would like to thank you for this year,
it was special to me, a lot of my dreams came true:-)
I would like to thank you for being here,
for visiting my blog,
for reading my posts,
for leaving comments, which are very important for me
and give me the power and energy to create:-)
It leaves me nothing more than to wish you
A Happy New Year 2015:-)
May all your dreams come true:-)


  


















7 komentarzy:

  1. Widzę wszystko już naszykowane na sylwestrową noc no to życzę aby było miło i szampańsko!
    Wszystkiego dobrego na nowy rok!!!
    Klaudyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę szampańskiej zabawy i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Anito, piękne zdjęcia!
    Wszystkiego, co najlepsze aby się spełniło w Nowym Roku:)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Dla Ciebie również wszystkiego co najlepsze:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. Ooo widzę że masz serwis z ikei ARV , jest śliczny, ale drogi , dlatego zwlekam z kupnem .U Ciebie prezentuje się super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga mój sposób na ten serwis jest taki, że za każdym razem jak byłam w Ikea kupowałam jeden zestaw, czyli talerz duży, mały i miseczkę. W ten sposób zgromadziłam cały serwis bez szkody dla portfela i bez marudzenia ze strony męża:-)

      Usuń
  4. Piękna dekoracja stołu. Jestem pod wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...