sobota, 27 grudnia 2014

Nasz Wigilijny Stół

 Święta, święta i po świętach...
Na szczęście mamy jeszcze weekend więc świętowanie można nieco przedłużyć:-)
Chciałam Wam dzisiaj pokazać nasz Wigilijny Stół, 
tak jak pisałam wcześniej poszłam w gwiazdki:-)
I bardzo mi się ta stylizacja spodobała.
Jeszcze w Wigilię rano szyłam obrusy i serwetki
(materiał leżał już od kilku miesięcy, jednak wcześniej nie było czasu by się nim zająć)
Znalazłam nawet formę do ciasta w kształcie gwiazdy, która dopełniła całości.
Gdyby ktoś szukał podaję namiar - Biedronka:-)
                                                                                                                                                                   

Christmas is over...
Luckily, there's a weekend ahead 
so we can celebrate and cherish the Xmas time.
I wanted to show you our Christmas Table,
as I had written before, I chose stars for this season:-)
And I like it a lot.
In the morning on Christmas Eve I was sewing tablecloths and napkins
(the fabric had been waiting for a few months 
but I didn't have time to sew anything earlier)
I even managed to find a star-shaped baking mold
 which was just icing on the cake:-)
Enjoy:-)






W gwiaździstej formie upiekłam Murzynka z nuta piernikową 
według przepisu Doroty z Moje Wypieki
Polecam wszystkim jest bardzo smaczny:-)










Miłej soboty:-)

Have a nice Saturday:-)

2 komentarze:

  1. Gwiazdku na gwiazdkę:) super pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie udekorowany stół :) Obrus w gwiazdki to moje marzenie ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...