wtorek, 14 lutego 2023

Walentynki 2023:-)


Dziś Walentynki więc zapraszam Was na pyszne domowe ciasto i herbatkę. 
Nie ważne czy świętujecie czy też nie po prostu dołączcie do mnie. 
Ja uważam, że każdy powód jest dobry
by zrobić coś pysznego dla Waszych domowników.
Dziś święto miłości więc u mnie królują czerwienie.
A jak u Was?
Świętujecie czy nie?


It's Valentine's Day so I would like to invite you 
for a piece of cake and a cuppa.
I don't care if you love it or if you hate it
just join me for a cup of tea.
I think that every reason to have fun is good.
Today it's a love celebration so red is everywhere.
How about you?
Do you celebrate Valentine's or not?


Pięknego dnia Wam życzę:-))

Have a good day:-))

2 komentarze:

  1. My w Walentynki byliśmy jeszcze osłabieni po grypie, więc przyznaję, że po prostu zamówiłam jedzenie w restauracji i obyło się bez wyciągania ozdób, bo po prostu brak mi było sił...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie obchodzę ale lizaka w kształcie serca kupiłam bliskim :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...