poniedziałek, 6 lutego 2023

Mus z siadłego mleka:-)



Zapraszam Was dzisiaj na bardzo zdrowy i prosty deserek.
Często zostaje mi zsiadłe mleko i nigdy nie wiem co z nim zrobić,
a że bardzo nie lubię marnować jedzenia szukam różnych przepisów by to mleko wykorzystać.
I tutaj pomaga mi bardzo Thermomix, który świetnie wpisuje się w ideę zero waste.
Tym razem w ekspresowym tempie pomógł mi zrobić tą pyszną piankę
na bazie zsiadłego mleka i żelatyny.
W oryginalnym przepisie jest ona z orzechami, ja zrobiłam ją z owocami.
Jak dla mnie to lepsza opcja. Przepis znajduje się TUTAJ
ale musisz posiadać aktywne konto na Cookidoo by go otworzyć.
A Wy co robicie z zsiadłego mleka?


Please join me today for this delicious and healthy dessert.
It happens often that I have some sour milk left and I really don't want to throw it away
but I have no ideas what to do with it. And here comes Thermomix.
It saves my life and it's very good for having zero waste household.
I made these fantastic desserts using only sour milk, gelatine and some sweetener.
As simple as that. In the original recipe it's served with nuts
but I went for fruit option. It was delicious.
This recipe is HERE but you must have an active Cookidoo account.
What do you do with sour milk?




Dobrego dnia Wam życzę:-))

Have a nice day:-))

1 komentarz:

  1. Ciekawa propozycja. Ja zsiadłe mleko po prostu wypijam lub robię koktajl. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...