niedziela, 19 lutego 2023

Moje podróże: USA, Kanion Kolorado:-)


Mój numer jeden na podróżniczej liście marzeń odhaczony:-)
Wielki Kanion Kolorado - to od zawsze było moje największe podróżnicze marzenie.
I choć widziałam jego malusieńki odcinek to i tak jestem bardzo szczęśliwa 
i wdzięczna losowi, że mnie tam zaprowadził.
Kanion Kolorado ciągnie się na około 300 km
czyli powiedzmy mniej więcej jak od Poznania do Warszawy.
Jest to największa i najstarsza dziura w ziemi
i naprawdę robi wrażenie. Człowiek zdaje sobie sprawę jak niewiele może
w porównaniu z siłą natury.
Będąc na samym dole to co najbardziej uderza to niesamowita cisza,
która nas otacza. Nigdy w życiu nie doznałam takiego odczucia.


Number one on my Bucket List is checked.
The Grand Canyon Colorado - it had been my biggest travelling dream.
I had always wanted to visit it and luckily my dream came true.
Although, I saw just a tiny bit of it, I'm so happy I managed to get there.
The whole Canyon is really huge, it is 300 km long
and it's considered to be the oldest and the biggest hole in the world.
It's exceptional and extraordinary. It's breathtaking 
and I'm lost for words to describe its beauty and magnificence. 
When you are down there you realise how little we mean 
in comparison with the power of nature.
When I was down there what I felt was this ultimate silence.
It was amazing, I've never ever been able to feel the sound of silence.


















Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...