piątek, 17 grudnia 2021

Pierniczkowe szaleństwo:-)



Święta bez pierniczków to dla mnie nie święta.
Co roku piekę je z wielką przyjemnością i z równym zapałem je dekoruję.
Nie osiągnęłam jeszcze poziomu lukrowania jaki mi się marzy,
ale z każdym rokiem jest coraz łatwiej i lepiej mi to wszystko wychodzi.
Będziemy ćwiczyć dalej...nie poddaję się. 
Może za dziesięć lat będę zadowolona z efektu końcowego.
A jak u Was wygląda sytuacja piernikowa?
Pieczenie pierniczków jest u Was tradycją czy nie?


Christmas without gingerbread cookies is not a proper Christmas for me.
I love baking them and I wait the whole year for December 
just for baking gingerbread cookies.
I also love decorating them with white icing, 
but I know that I still have to learn a lot about it. 
Maybe in ten years time I will be fully satisfied with my icing. 
Now I'm practicing and still learning.
However, every single year it's getting easier and easier.
What about you? Do you bake gingerbread cookies? 
Is there such a tradition in your family?






















Dobrego weekendu Wam życzę i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a great weekend and thank you for stopping by:-))

3 komentarze:

  1. Nie piekę pierniczków ale Twoimi się zachwycam:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobiłaś pierniczki. Ja zamiast pierniczków upiekłam ciastka owsiane, ciastka z orzechami i ciastka z pestkami słonecznika. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takich cudowności nie jesteś do końca zadowolona?! Nie żartuj, są wspaniałe!

    buźka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...