środa, 15 grudnia 2021

Babeczki piernikowe:-)


Pierniki to mój numer jeden na święta:-)
Uwielbiam je w każdej postaci.
Nie tylko w postaci małych ciasteczek,
piernika staropolskiego, ale również w postaci muffinek.
Te są niesamowite, jeśli jeszcze ich nie robiliście 
to koniecznie musicie wypróbować przepis od Kwestia Smaku.


Gingerbread is my number one cake for Christmas:-)
I love it in all forms.
I like gingerbread cookies, Old Polish Gingerbread
and also gingerbread muffins.
They are fast to prepare and this taste is simply fantastic.
The recipe is HERE. I do recommend baking them.






Miłych przygotowań do świąt Wam życzę:-)

Have a great Christmas preparations:-)

4 komentarze:

  1. Chętnie wypróbuję przepis:))Twoje babeczki są w ślicznym naczyniu:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i smacznie wyglądają, bardzo ładne naczynie i śliczne dodatki, ze smakiem urządzone.Chcialam pozdrowić goldenka (dawno tu nie zaglądałam, może pojawi się w świątecznym klimacie )mój właśnie skończył 14 lat,kochane psiaki. Pozdrawiam serdecznie Magda z Poznania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, Goldenek ma się dobrze, choć latka już mu doskwierają. Mój ma 13 lat. Nie wiem czy załapie się na jakieś zdjęcia bo ostatnio nie lubi wchodzić mi w kadr:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Pierniczków nie piekę ale za to musi być piernik na święta. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...