niedziela, 19 grudnia 2021

Czwarta niedziela adwentu:-)


Dziś już czwarta niedziela adwentu.
Dla mnie dość pracowita, ale bardzo lubię tą świąteczną krzątaninę.
Dzisiaj piekłam piernik staropolski,
a wczoraj upiekłam pierniczki alpejskie i dzisiaj je dekorowałam:-)
W świętach najlepsze są same przygotowania
i ten okres wyczekiwania. On sprawia, że święta przeżywa się mocniej.
Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam przyjemnych przygotowań:-)
Bardzo dziękuję za odwiedziny:-)


Today is the forth Advent Sunday:-)
For me it was quite a busy day. I was baking Old Polish gingerbread,
yesterday I baked gingerbread cookies and today I was decorating them:-)
I think that the best part of Christmas is this whole waiting and preparation:-)
It makes you appreciate Christmas more:-)
Have a nice preparation time:-)
Thank you very much for stopping by:-)

2 komentarze:

  1. U mnie też trwa przedświąteczna krzątanina. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wieniec adwentowy, ale ten czas leci :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...