wtorek, 24 sierpnia 2021

Tort bezowy motylek:-))



Lubię bardzo sierpień bo to miesiąc moich imienin:-)
I w tym roku postanowiłam sama sobie zrobić prezent
w postaci takiego oto torcika w kształcie motylka.
Wiem, dzieckiem nie jestem, ale bardzo chciałam spróbować swoich sił
i sprawdzić czy wyjdzie mi taki tort. A że była okazja to cóż,
przez chwilę poczułam się jak mała dziewczynka:-)
Dajcie znać jak Wam się podoba taki torcik?


I like August because of my name day:-)
This year I decided to make such a butterfly cake as a present for myself.
Yeah, I know, I'm not a little girl anymore,
but I just wanted to check if I can bake such a cake.
Since there was an occasion nothing could stop me
to feel like a child for a while:-)
How do you like this cake?




Miłego dnia Wam życzę:-))

Have a nice day:-))

12 komentarzy:

  1. Wygląda przepysznie :) Ślinka leci od patrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Wygląda cudnie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. No i jak tu pokroic takiego motylka, przecież to tylko oczami można jeść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet łatwiej się go kroiło niż tradycyjny tort:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Prezentuje się przepięknie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Ale fajny torcik, byłaby to niesamowita frajda dla dzieciaczków :))
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a że chciałam się poczuć jak dziecko to i ja miałam frajdę robiąc ten torcik:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...