sobota, 7 sierpnia 2021

Lato w ogrodzie:-)


Zapraszam Was dzisiaj do mojego ogrodu:-)
W tym roku lipiec był bardzo suchy i moje hortensje długo nie chciały zakwitnąć.
Ostatnie klika dni trochę popadało i w końcu moje ukochane kwiaty się obudziły.
Może też doczekam się w końcu własnych śliwek.
Zobaczymy czy da się je jeść czy wszystkie będą robaczywe jak to zwykle bywa.
Uwielbiam w wolne sierpniowe dni spędzać czas w ogrodzie
z kawką lub herbatką i dobrą książką.
To mój sposób na wakacje w domu:-)
A jak Wy spędzacie swój wolny czas?


I would like to invite you today to my garden.
We had a very dry July this year so my hydrangeas didn't want to bloom.
Luckily, last week we had some rain so they kind of woke up
and now they are blossoming beautifully.
They are my favourite flowers.
This year I will have my own plums. I wonder if they are worm free or not.
Usually they are wormy, so fingers crossed this year they won't have any additions.
I like spending my free time in the garden
just sitting and sipping tea or coffee and reading an interesting book.
That's my idea of staycation:-)
And how do you spend your free time?














Dobrego weekendu Wam życzę:-))

Have a great weekend:-))

6 komentarzy:

  1. Mój wolny czas też spędzam w ogrodzie ale raczej najczęściej na pracach ogrodowych. Ostatnio przez tydzień walczyłam z ćmą bukszpanową. Ciełam krzaki i opryskiwałam. Hortensje też lubię i mam. Twoje są piękne a kwiatki jeszcze urosną. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez w ogrodzie pracuję. Mam do wycięcia krzaczki bukszpanu zjedzone przez tą wredną ćmę:-(((( Miłej pracy życzę:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Hortensje pięknie Ci zakwitły:)))ja też lubię pobyć w ogrodzie,tam odpoczywa mi się najlepiej:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tam się najlepiej odpoczywa:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Wszyscy mają hortensje... Piękne są i okazałe. U nas niestety gleba zbyt piaszczysta dla nich, a poza tym i zwierzaki i syn na pewno nie pozwoliliby jej tak pięknie zakwitnąć.
    Miłego weekendu, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam zwierzaka, który lubi się ogrodem zająć po swojemu, ale jakoś oszczędził mi hortensje. Najpiękniejsze hortensje widziałam w Holandii przy niemal każdym domku.
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...