środa, 18 sierpnia 2021

Letnia tarta i moje pierwsze lilie:-)


To jedna z pierwszych tart jakie zrobiłam wiele lat temu.
Post jako roboczy wisiał mi tutaj od dawna
i już chciałam go usunąć, ale postanowiłam Wam go pokazać 
ponieważ w kolejnym poście pokażę Wam 
ostatnią tartę jaką zrobiłam i jestem ciekawa, która Wam się bardziej spodoba 
i czy zauważycie postęp jaki przez te lata prowadzenia bloga zrobiłam w temacie fotografii.
Te zdjęcia były robione bardzo starym telefonem, jeśli dobrze pamiętam to był to iPhone 4.
Lata świetlne temu:-) Jedyne co się nie zmieniło to nadal mam tą porcelanę i ją używam
oraz lilie, które nadal kwitną, co roku coraz piękniej w moim ogrodzie:-)


This is one of the first tarts that I baked long time ago.
This post was a draft and I almost wanted to delete it,
but then I thought that I can publish it so you can compare
if I've mady any progress or not.
I'm talking about progress in photography and baking:-)
My next post will be my latest tart so you will be able to tell me what has changed:-)
These pictures were taken with iPhone 4 as far as I remember.
The things that haven't changed are the tableware (I still have it and use it) 
and my lilies that still blossom every summer.










Dobrego dnia Wam życzę:-))

Have a good day:-))

12 komentarzy:

  1. Wyglada mniamuśnie :) piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepysznie prezentuje się ta tarta i piękne lilie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie Pani zdjęcia są piękne ,tarta wygląda smakowicie a lilie cudne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa, ciesze się, że się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Tarta wygląda pysznie:)))lilie piękne:)))u mnie tylko żółte:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale bym sobie zjadła kawałek, conajmniej jeden;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i pierwsza, ale wygląda bardzo apetycznie.
    Piękna lilia!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...