czwartek, 3 października 2019

Jesienne dekoracje w odcieniach różu:-)


Różowy kolor z jesienią się nie kojarzy,
ale mnie w ty roku naszło właśnie na różowe dekoracje jesienne.
Kilka białych dyń oraz szyszki pomalowałam farbami kredowymi
i stworzyłam te proste dekoracje, które ozdabiają parapet w salonie.
Gdybyście chcieli zrobić podobną dekorację
wystarczy na paterze lub talerzu położyć kilka dyń, szyszek,
sztuczny mech i jakieś drobne gadżety kojarzące się z jesienią
i prosta dekoracja gotowa.
O tym jak malowałam dynie pisałam Wam TUTAJ.
A Wasze domy są już udekorowane na jesień?
Na jakie kolory postawiliście w tym roku?


Pink colour is not associated with autumn,
but this year I wanted all my decorations to have just a little touch of pink.
I painted some baby boo pumpkins and cones using chalk paint
and I created these simple decorations which are now on my windowsill.
If you want to make a similar decor you just need some pumpkins, cones,
fake moss and display it on a big plate or a fruit stand.
HERE you'll find more information about painting pumpkins.
What about your houses? Are they decorated for autumn?
What colours did you go for this season?








Dobrego dnia Wam życzę:-)))

Have a good day:-)))

7 komentarzy:

  1. U nas jeszcze ciągle lato w dekoracjach:) Jestem osobą, która od zawsze nie lubila jesieni. W tym roku jednak zaczęłam doceniać jej urok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dopiero od niedawna doceniam uroki jesieni:-))
      A potrafi być piękna:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Piękne, jesienne dekoracje, a róż fajnie się w nie wkomponował. Zresztą jesień to tak szeroka paleta barw, że można zaszaleć... U mnie też pojawiły się pierwsze jesienne ozdoby, ale na razie w bardzo stonowanych kolorkach :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jesień może przybrać takie kolory jakie tylko sobie wymarzymy:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Ja mam już dynie w tym roku biało-srebrne. Ten pomysł z różem świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że pomysł na różowe dynie Ci się spodobał:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...