piątek, 18 października 2019

Moja fioletowa jesień i herbatka z figą:-)


Piękną mamy w tym roku jesień
więc kolejny raz mogę zaprosić Was do mojego ogródka
na herbatkę:-) Tym razem herbatkę serwuję z figą:-)
Nie wiem jak Wy, ale ja lubię jesienią kombinować 
z różnymi dodatkami do herbatek, 
a figę lubię nie tylko ze względu na jej walory dekoracyjne, 
ale również ze względu na smak.
Jak dla mnie jest idealna bo można nią wzbogacać nie tylko desery,
ale również sałatki i inne niesłodkie dania.
To kto się skusi na taką herbatkę?


We are having a beautiful Indian summer this year
and that's why I can invite you for a cuppa to my garden again.
Today, I'm serving my tea with figs:-)
I really like adding different fruit to my tea
and I like figs very much because they're universal.
You can add them not only to sweet desserts but also to other meals
or salads and they are always really tasty.
Who joins me today?


Nie mam pojęcia jak się nazywają te fioletowe kwiatki, ale je uwielbiam:-)
Jest tu ktoś kto mnie oświeci?
Czy to nie rodzaj jakiś astrów?


I have no idea what are those purple flowers but I love them:-(
Is there anyone who knows what's their name?
Aren't they some kind of asters?










Pięknego dnia Wam życzę i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a nice day and thank you for stopping by:-))

18 komentarzy:

  1. Masz racje to astry, nazywane w zależności od regionu Marcinkami lub Michałkami. Podobnie, jak ty lubię herbatę z różnymi dodatkami ale z figą jeszcze nie piłam. Spróbuje. Pozdrawiam Iwona P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za oświecenie w sprawie astrów:-) Nie znałam ich dokładniej nazwy:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Ale piękne kolorki u Ciebie! W Krakowie też cudna jesień;-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oby została z nami jak najdłużej:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Uczta dla oczu :) astry to były ulubione kwiaty mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękną, jesienną kompozycję zaaranżowałaś :) Na herbatkę się wpraszam, bo kocham herbaty w ogóle, a z dodatkami jesienią...mmmmm.... Pozdrawiam, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na herbatkę...miło będzie ją wypić w Twoim towarzystwie:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Piękne filety. Kocham Figi. Sezon na herbatkę trwa :) U mnie zrobiło się fioletowo w sypialni. Zanim wkroczy świąteczne bordo cieszę się kwiatowymi akcentami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio poszłam w fiolety:-)) Będzie jeszcze jeden fioletowy post:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Lubię herbaty i też lubię poeksperymentować z dodatkami do nich. Z figą jeszcze nie piłam, na pewno spróbuję :) Twoja jesienno - herbaciana aranżacja jest piękna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i polecam wypróbowanie herbatki z figą. Jest świetna:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  7. Wprosiłam się na twoją pyszną herbatkę, w takiej aranżacji to ogromna przyjemność dla oczu i smaku.
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, miło mi będzie wypić herbatkę w Twoim towarzystwie:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  8. Pięknie podana herbatka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. I love figs, but have never tried a fig infusion. Must give it a try... thank you for the inspiration.
    Thank you for sharing at Create, Bake, Grow & Gather this week. I'm delighted to be featuring this post at tomorrow's party.
    Hugs.
    Kerryanne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much:-))) I'm so glad you wanted to feature my post:-)))
      Greetings:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...