niedziela, 29 września 2019

Jesienne kadry z naszego salonu:-)



Witajcie wieczorową porą:-)
Mam dla Was dzisiaj kilka kadrów z naszego salonu,
który przybrał już nieco jesienny wygląd.
Pojawił się kosz z dyniami, wazon z suchymi gałązkami
czekający na szyszkowe ozdoby i kilka innych dyniowych dekoracji.
Wieczory powoli robią się coraz dłuższe 
więc przyjemnie jest tutaj usiąść z dobrą książką i herbatką w ręku.
Ostatnio pochłonęła mnie seria Zemsta i Przebaczenie Joanny Jax
i nie mogę się od niej oderwać. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię wojenne historie.
Po takiej lekturze człowiek zaczyna doceniać to co na codzień uważa za pewnik.
A co Wy ostatnio czytaliście? Polecicie coś godnego uwagi?


Hello:-) I have some shots of our living room
which is ready for autumn:-)
There's a big basket full of pumpkins and a vase with some dry twigs
which is ready for some cone decor.
Evenings are getting longer and longer
so it's nice to sit here with a good book and a cuppa:-)
I've been reading a lot of war stories recently.
I can't put them away, I'm very much into war stories
because after reading them you stop taking everything for granted.
What books have you read lately? Can you recommend a good book?








Dobrego tygodnia Wam życzę:-))

Have a good week:-))

14 komentarzy:

  1. Twoje wnętrza zachwycają! Ta zieleń! Dodatki <3 czytam kilka książek naraz:) obecnie wieczory poświęcam na Syrena i Pani Hancock. Czytałam wiele skrajnych opinii o tej książce. Chcę mieć swoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) To jak już przeczytasz tą książkę to daj znać czy warto:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Ja ostatnio przeczytałam "Ring girl" K.N. Haner. Właśnie na mojego bloga trafiła świeża recenzja tej książki, no i można też ją u mnie wygrać, więc jeśli masz ochotę, to zapraszam do poczytania. Ładne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie biegnę do Ciebie:)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Ależ u Was pięknie! Ta zieleń jest cudna! Taka delikatna, uspokaja... A jednocześnie to taki fajny akcent kolorystyczny - nienachalny "pazur" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-)) Tak jakoś wyszło mi z delikatnym pazurem, choć nie było to zamierzone:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. I like your green shelf unit. It really shows off your ornaments. I'm not reading much lately. I'm waiting for cataract surgery. Happy Fall.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much:-))) Fingers crossed for your surgery:-)))
      Greetings:-)))

      Usuń
  5. Jak cudownie i przytulnie Anitko...:) Ściskam mocno.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie , nastrojowo, przytulny kacik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że się podoba:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  7. Rozgościła się jesień na dobre w Twoim domku, jest przytulnie i nastrojowo.
    Wojennych książek już nie mogę czytać...nie mam siły na tak ekstremalne przeżycia.
    Ostatnio czytam, a raczej słucham książki Charlotty Link, porządna obyczajówka z głównym kryminalnym wątkiem. Już wszystko zaliczyłam, bo są świetnie tłumaczone, taka bogata galeria postaci i psychologiczne podejście, ze odsłuchałam wszystkie książki.
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie:-))) Poszukam jej książek w wersji oryginalnej:-) Przy okazji będę miała ćwiczenie języka i przyjemność z czytania książki. Ja w sumie też ostatnio troszkę za dużo wojennych książek się naczytałam i powoli też mam mały przesyt.
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...