piątek, 6 września 2019

Aranżacja stołu: Kolorowe Urban Jungle:-)


Biedronka potrafi czasami bardzo pozytywnie zaskoczyć:-)
I tak też było w przypadku tej serii kolorowych mis i talerzy Smuke.
Nie dość, że tanie to wzornictwo naprawdę świetne.
Mnie bardzo przypadły do gustu wszystkie kolory i wzory.
 Jednak ze względu na ograniczone miejsce do przechowywania
nie skusiłam się na nie. Na szczęście moja sąsiadka je kupiła 
i dzięki niej powstała ta właśnie aranżacja stołu.
Piękne są te wszystkie miseczki i talerzyki bo wprowadzają kolor do kuchni.
Do tych miseczek idealnie wpasowała się moja kolekcja baby pilea.
Wszystkie wyhodowane przeze mnie:-) Jestem bardzo szczęśliwa,
że udało mi się je rozmnożyć bo to pierwsze roślinki
przy których ta sztuka mi się powiodła.
Aranżacja prosta i szybka w wykonaniu, jestem ciekawa jak Wam się spodoba?
Powiedzcie też czy jest coś czym Was ostatnio Biedronka zaskoczyła?


Supermarket's offers can be more than surprising:-)
My neighbour found all this tableware in a supermarket.
It was not only cheap but also well designed.
I really like all the colors and patterns
and when I saw all these bowls and plates at my neighbour's house
I just had to borrow them to create this table styling.
I added some of my baby pilea plants and the effect was quite rewarding.
Even though, I don't have a green thumb
I managed to propagate all of them and it makes me so proud:-)
What do you think of this table styling?






















Dobrego weekendu Wam życzę i dziękuję za odwiedziny:-)

Have a good weekend and thanks for stopping by:-)

3 komentarze:

  1. Biedronka się postarała z tą kolekcją. Ostatnio nic ciekawego nie biedronce kupiłam Aranżacja bardzo mi się podoba. Gratuluję rozmnożenia piniążka, mój jest jeszcze mały.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bardzo mi się spodobała ta kolekcja.
      Jak Twój pieniążek urośnie i pojawią się nowe pędy to koniecznie je przesadź i podaruj komuś, a zobaczysz, że pieniądze będą się Ciebie trzymać:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Jak pięknie! W ubiegłym roku upolowałam jedną dużą misę. w Tym roku chciałam te żółte, z koronkowym motywem, nie było :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...