wtorek, 22 maja 2018

Szparagowe Love:-)



Kocham maj między innymi za szparagi:-))
Uwielbiam je nie tylko jeść, ale również fotografować,
szczególnie fotogeniczne są te zielone.
Lubię je zestawiać z czymś żółtym dla kontrastu, 
w tym roku zrobiłam im zdjęcia w towarzystwie kilku gałązek złotokapu.
Mogę obiecać, że szparagi jeszcze się tutaj w tym sezonie pojawią
bo to nie jedyna sesja, którą im zrobiłam:-)


I adore May for asparagus:-)
I love not only eating asparagus, 
but also taking pictures of these beautiful green plants.
I like adding something yellow to the pictures for better contrast.
This year I used a few branches of golden chain.
I can only promise that these are not the only pictures of asparagus 
and there will be more soon:-) So stay tuned:-)


















Borysek też lubi szparagi:-))


Boris also likes asparagus:-))


Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

8 komentarzy:

  1. Cześć, zawsze chciałam uprawiać szparagi...Zakochałam się w Twoich zdjęciach ;) Niezwykła kolorystyka ;) pozdrawiam ciepło Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Cieszę się, że moje zdjęcia tak Ci się podobają:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Bardzo fotogeniczne te szparagi :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Uwielbiam pstrykać fotki wszelkim warzywkom:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Uwielbiam szparagi. Jestem ciekawa co z nich zrobisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się troszkę uzbroić w cierpliwość, już niedługo pojawią się przepisy:-))

      Usuń
  4. Mój Luby uwielbia szparagi, w zeszłym tygodniu poszły u nas trzy pęczki, także ja chyba sobie zrobię przerwę ;) Zdjęciw wyszły świetnie, to z zaciekawionym Piesełem to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, aż trzy pęczki:-)) Nieźle:-))) U nas tyle nie schodzi.
      Futrzak zawsze musi sprawdzić co tam jego Pańcia wyprawia:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...