czwartek, 17 maja 2018

Magnolia Love:-)


Moje krzaczki magnolii już co prawda przekwitły,
ale udało mi się na kliszy zachować ich piękno.
Uwielbiam magnolię choć bardzo krótko kwitnie.
Czasami sobie myślę, że chyba właśnie na tym polega urok niektórych roślin, 
to że ich piękno jest tak ulotne i fakt, że tak krótko możemy cieszyć nasze oczy
ich kwiatami sprawia, że są one wyjątkowe.
Teraz czekam z niecierpliwością na to aż zakwitną moje piwonie
ale jakoś się im nie spieszy:-(


My magnolia has already finished blossoming,
but I managed to capture its beauty in the pictures.
I love magnolia although it blooms for such a short time.
I sometimes think that the reason why we cherish flowers so much
is because their beauty is so ethereal and we can't have them all year round.
That's what makes flowers so unique.
Now I'm waiting for my peonies to bloom, but they don't seem to hurry:-(
















Miłego dnia Wam życzę:-))

Have a nice day:-))

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam magnolie :)
    Piękna kompozycja.
    Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. :( A ja nie mam wcale magnolii :( U nas w zimę zawsze tak wieje ,że zrywa wszelkie okrycia ,wiec myślę ,że by nie przetrwała :( A twoja urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilko, ja nie mam czasu na zabezpieczanie roślin przed zimą. Nigdy tego nie robię, a jakoś dwa krzaczki przetrwały i mają się całkiem dobre:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...