wtorek, 8 maja 2018

Podwieczorek u sąsiada:-)


Feeria barw i kolorów:-) Za to lubie maj:-)
Majówkę mieliśmy naprawdę udaną, pogoda dopisała.
Miałam też czas i ochotę na przygotowanie kilku sesji zdjęciowych w ogrodzie
i to nie tylko moim, ale również w ogrodzie moich sąsiadów.
Dobrze jest mieć sąsiada, a jak jeszcze się z nim w zgodzie żyje to jest duży plus.
Ja mam to szczęście, że sąsiadów mam naprawdę przyjaznych.
Nie przedłużając zapraszam Was na podwieczorek 
czyli owocową sałatkę i domowe ciacho do mojej sąsiadki:-)
Częstujcie się i smacznego:-)

P.S. Sałatkę zrobiłam ja a ciacho to dzieło sąsiadki:-)
Teraz już tylko czas na pogaduchy:-)


I love May for a blaze of colors:-)
Lately we've had a beautiful weather and I had some days off
so I could spend my time taking pictures in the garden,
Not only in my garden but also in my neighbor's garden.
It's good to have neighbors and if you are lucky enough 
to have really friendly neighbors then you're a winner. 
I'm the lucky one and my neighbors are really nice.
Come and have a snack with my neighbors, today we are serving fruit salad
and homemade cake:-) Who's going to join us?

P.S. I made fruit salad, but the cake was baked by my neighbor:-)
Now it's time for little chat:-)
















4 komentarze:

  1. Na majówkę i nie tylko idealny zestaw :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, gdyby tylko majówka mogła być codziennie:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Pięknie kolorowo. Stosownie do pogody. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...