czwartek, 2 kwietnia 2020

Wielkanocne ciasteczka cz. 2


Dzisiaj pokażę Wam moje ciasteczka wielkanocne już udekorowane, 
które teraz czekają schowane w puszkach na święta:-)
Może doczekają świąt:-)
Wiem, że dużo tym moim dekoracjom jeszcze brakuje do perfekcji, 
ale bardzo lubię się bawić lukrem i dekorować ciasteczka:-)
Za każdym razem uczę się czegoś nowego.
Tym razem korzystam z TEGO przepisu na lukier królewski.
Ostatnio robiłam lukier wegański, który bardzo polecam
jednak teraz nie dostałam cieciorki więc zrobiłam lukier na białku.
Jestem ciekawa, które ciacho podoba się Wam najbardziej?


Today I'll show you my Easter cookies which are already decorated
and now waiting for Easter time:-)
Hopefully they won't disappear before Easter:-)
I know that my decor isn't perfect and I still have to learn a lot
but I do like decorating my cookies and I have a lot of fun.
This time I used THIS recipe for icing.
Last time I made vegan icing, which I do recommend to you
but now I didn't have any aqua faba and I made icing with an egg white.
I wonder which cookie you like the best?




















Dobrego dnia Wam życzę:-))

Have a good day:-))

10 komentarzy:

  1. Piękne.:) Moim faworytami są kurka w szlaczki i biała gąska. Serdeczności Anitko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))
      Pozdrawiam Cię przedświątecznie:-))

      Usuń
  2. Pięknie udekorowałaś ciasteczka, żal jeść :-). Kaczuszki ( a może to gąski) są śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mnie też się te gąski bardzo podobają:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Przecudnie :) Wszystko ładne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ciacha, a najpiękniejsze są kwiatuszki i kurka w pastelową kratkę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Mnie też ta kurka skradła serce:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...