piątek, 3 kwietnia 2020

Aranżacja stołu: Różowa Wielkanoc


Święta zbliżają się powoli i choć wielu z nas ich w tym roku nie czuje
ja postanowiłam zrobić próbną aranżację stołu wielkanocnego
tak by nieco rozgonić ten ponury nastrój izolacji i depresji.
Tak więc jeśli jeszcze nie macie pomysłu jak Wasz świąteczny stół ma wyglądać
to zapraszam po garść inspiracji.
Wzięło mnie ostatnio na pastelowy róż i taka własnie jest ta aranżacja.
Jednak przyznacie sami, że to nakrycie nie jest przesłodzone 
ponieważ różowe są w zasadzie tylko tekstylia i kieliszki. 
Do nich dobrałam kilka elementów drewnianych, 
np. tace, sztućce czy ringi do serwetek,
porcelana też nie jest różowa, jest delikatnie kremowa
z brązowymi akcentami, które pasują do drewnianych tac i sztućców.
Do tego odrobina bukszpanu w doniczkach, dwa zające i ot cała filozofia.
Jak Wam się podoba ten aranż?


Easter is coming and even tough, a lot of us aren't in holiday mood
I decided to make Easter tablescape in order to stave off depression.
If you don't have any idea how to decorate your Easter table this year
here I come with some inspiration for you.
This time I went for pastel pink, you all know that I love pink,
but luckily this table decor isn't too sweet 
because I added some wooden elements like big plates, cutlery 
and napkin rings. Only fabrics and glasses are pink.
The tableware is nice ecru with a little touch of brown 
which matches wooden elements perfectly.
I also added two pots of boxwood 
and two bunnies and they give the Easter mood.
How do you like it? Let me know:-)












Pięknej soboty Wam życzę
i bądźcie zdrowi:-)))

Have a great Saturday and stay healthy:-)))

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ta dekoracja. Pomysłowe są te gniazdka. Pozdrawiam i miłego weekendu :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba taki stół muśnięty różem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja miłość do różu nie ustaje:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Twój stół wyglada ślicznie:))Pozdrawiam serdecznie i spokojnego tygodnia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ciesze się, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...