niedziela, 17 grudnia 2017

Świecznik adwentowy nr 3



Dziś już trzecia Niedziela Adwentu.
Czas na to by Wam pokazać moją trzecią propozycję na adwentowy świecznik.
Tym razem wykorzystałam gotowe świeczniki od Ib Laursen
oraz skrzaty, które wiele lat temu kupiłam w Jysku.
Proste ale jednocześnie efektowne czyli takie jak mi się najbardziej podoba:-)
Pięknej niedzieli Wam życzę i przyjemnych przygotowań
do swiąt:-) Nie dajcie się zwariować przedświątecznej bieganinie:-))


It's the Third Advent Sunday today:-)
It's time to show you my third advent candleholder.
To create it I used glass holders from Ib Laursen
and old pixies that I bought many years ago in Jysk.
It's simple, but lovely so the way I like the most:-)
Have a nice Sunday and a good week of last preparations 
for the most wonderful time of the year:-)




























Dziękuję za odwiedziny:-)

Thank you for stopping by:-)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne dodatki. Chętnie bym coś takiego widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podobają:-))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  2. Świetne te gotowe świeczniki! Czy można je kupić w jakimś stacjonarnym sklepie, czy tylko przez internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadły mi w oko jak tylko je zobaczyłam. Ja je kupiłam w Vanille Mynte https://vanillemynte.pl/pl/p/Zestaw-Swiecznikow-Adwentowych-Ib-Laursen-/615
      Nie widziałam ich w żadnym innym sklepie ani internetowym, ani stacjonarnym:-(
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Świeczniki przepiękne co tu dużo mówić. Może za rok i u mnie takie się pojawią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak będzie:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Bardzo fajny :)
    Super się prezentuje.
    Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...