piątek, 8 grudnia 2017

Jak pięknie zapakować prezenty?


Macie już kupione prezenty dla swoich bliskich?
A może zostawiacie zakupienie ich na ostatnią chwilę?
Ja należę do tych, którzy już w październiku rozglądają się za prezentami.
Nie lubię w ostatniej chwili biegać po zatłoczonych sklepach,
stanowczo wolę kupować wcześniej i mieć czas na przemyślenia.
Muszę też mieć czas na to by odpowiednio prezenty zapakować.
Dawno temu pracowałam w artystycznym pakowaniu prezentów
i bardzo tą pracę lubiłam. Oczywiście wszelkie trendy od tego czasu się zmieniły
i nie śledzę ich na bieżąco, ale co nieco pamiętam.
W zasadzie śmiało mogę powiedzieć, że ważniejsze jest opakowanie niż sam prezent.
Nawet bardzo tani podarunek robi wrażenie
na osobie obdarowywanej gdy jest pięknie zapakowany.
Oto kilka moich tegorocznych propozycji.
A jeśli chcielibyście dowiedzieć się więcej i na żywo zobaczyć jak pakuję prezenty
koniecznie wybierzcie się dzisiaj do salonu Emma Meble przy ul. Polskiej 94
w Poznaniu. Czekamy na Was od godziny 17.30:-)
Zapraszam serdecznie:-))


Have you already bought presents for your beloved ones?
Or maybe you are still waiting for better bargains?
I usually start buying Christmas presents in October 
because I don't like crowds in the shops.
I also need some time to wrap presents nicely.
Long time ago I used to wrap presents as a job and I really loved it.
Of course all the trends have changed since that time,
but I still know a few tricks:-)
I think that wrapping is very important. Sometimes you can buy really cheap present,
but if you wrap it beautifully it really makes an impression.
Here are some of my propositions for this year's presents:-)
















Jeśli chodzi o prezenty nie zapominam też o naszym futrzaku:-)
Na Mikołajki dostał nową podusię-kość i się teraz z nią nie rozstaje.


Of course,  I never forget about our furry friend:-)
I always buy something for him. This year he has already got a new bone cushion 
and he keeps sleeping on it all the time.






Miłego weekendu:-)

Have a nice weekend:-)

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam pakować prezenty. Ile mam z tym frajdy - tylko ja to wiem.
    Pozdrawiam Ninko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam ta radość:-)))
      Uwielbiam, a im ich więcej tym lepiej:-)))
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Anitko, po prostu pięknie opakowane... aż żal otwierać :D
    Uwielbiam Twojego kudłatego przyjaciela, jest piękny :D
    Buziaki serdeczne, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko:-))) Ja też kocham tego mojego kudłacza i choć wnosi mi do domu piach, igły, liście i wszystko inne, i nie raz doprowadza mnie do szewskiej pasji (szczególnie gdy włazi w największe błocko) to i tak go uwielbiam:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Jaki kochany z tą podusią, jeśli mogę zapytać to ile ma latek ten piękny goldenek, nie zamienilabym tej rasy piesków nigdy są wspaniałymi kompanami na całe życie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham wszystkie psy, ale do Goldenków mam ogromną słabość i tez nie zamieniłabym go na żadną inną rasę. Mój Borys ma 7 i pół roku. A Ty masz dziewczynę czy chłopaka?
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Pięknie zapakowane są Twoje prezenty,cudownie będą wyglądać pod choinką. Podusia futrzaka bardzo ładna i widać, że piesio jest z niej bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesio jest chyba najbardziej zadowolony jak dostanie ciacha, ale widać i poduchą się zadowoli:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  5. Cudowne propozycje na zapakowane prezentów.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...