wtorek, 19 grudnia 2017

Christmas Home Tour



Zapraszam Was dzisiaj w różne zakątki mojego domku.
Wyciągnęłam już większość świątecznych dekoracji 
i nasze cztery kąty są gotowe na święta:-)
Z tegorocznych nowości przybyły mi dwa Mailegowe skrzaty.
Przyznaję się bez bicia, że mam do nich ogromną słabość, a że nie mam dzieci
więc nie mam wymówki,
że kupuję je niby dla dziecka, ale tak naprawdę to jednak dla siebie:-)
Nie potrafię oprzeć się ich urokowi:-)


I would like to show you around my house today:-)
I got all my Christmas decorations out
and so our house is ready for this magical holiday season:-)
 Two Maileg pixies are this year's new arrivals.
I must admit that I buy them for myself, 
I don't have children so I don't have any exuces.
I just love them and I think that they bring Christmas magic.
I can't resist their charm:-)


Na jednym kredensie królują czerwone dodatki...


One cupboard is full of red decorations...


...a na drugim szare:-)


...and the other one is more greyish:-)








Domowe pierniczki czekają w szklanych słojach,
ale z dnia na dzień ich ubywa:-)


Handmade gingerbread cookies are waiting in big glass jars,
but they are disappearing fast:-)






Nad wyspą w kuchni wisi świąteczny wieniec.
Bardzo mi się spodobały wieńce, które zawisły u Ady
i postanowiłam zrobić sobie coś podobnego:-)


There is a Christmas wreath above kitchen's island.
I liked it very much when I saw it at Ada's workshops
and I deciaded to make one for myself:-)


Okna również przybrałam w świąteczne szaty:-)
To jest dekoracja, którą zrobiłam na warsztatach u Ady:-)


Windows are also decorated:-)
I made this wreath at Ada's workshops:-)



W całym domu dużo jest szyszek i cynamonu.
Bardzo lubię te naturalne dekoracje:-)


There are a lot of cones and cinnamon rolls in my house.
I love these natural decorations:-)


A jak Wasze domy, przygotowane na święta?

Are your homes ready for Christmas?

3 komentarze:

  1. Przecudne dodatki a po cichu skradam z fotki. Nr. 7 puszkę ze świecą ;) jest tak prosta w swojej prostocie że aż cudowna ♥ mogłabym bym taką znaleźć pod ��
    Buziaki śle z płatkami śniegu
    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-)))
      Ta puszka to stara kolekcja od Ib Laursen. W tym roku zaproponowali taką wersję tych świeczników:
      1) na wąskie świeczki
      https://www.sweethomesklep.pl/boze-narodzenie/swiecznik-szklany-pojemnik-ib-laursen
      2) na szersze świeczki
      https://www.sweethomesklep.pl/boze-narodzenie/swiecznik-pojemnik-szklany-ib-laursen
      Możesz też zapytać Kasi ze sweethomesklep.pl czy Ib Laursen ma jeszcze w swojej ofercie wersje metalowe tych świeczników. Jeśli są dostępne to Kasia na pewno je dla Ciebie zamówi:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Świetny wpis, naprawde. Ciekawa sprawa z takimi rzeczami.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...