sobota, 16 grudnia 2017

Czekając na święta:-)


Witajcie Kochani w przedświąteczną sobotę:-)
Jak tam Wasze przygotowania do świąt?
Wszystko już zaplanowane czy nadal jesteście daleko w polu z przygotowaniami?
Zdążyłam się już pogodzić z faktem, że w tym roku nie zrobię
nawet połowy z tego co sobie zaplanowałam,
ale i tak święta będą cudowne bez względu na to czy okna będą pomyte czy nie:-)
Tak więc bez zbędnego stresu i latania ze ścierką
czekam na święta oglądając ulubione świąteczne filmy:-)
Przyjemnego dnia Kochani:-))


Hello on Saturday:-)
How are you doing with all the Christmas preparations?
Have you already planned everything or are you still in a mess?
I've accepted the fact that I won't be able to do even half of the tasks 
that are on my to do list this year.
However, I still think that Christmas will be beautiful 
no matter if I wash the windows or not.
I stopped worrying about not having time to clean everything 
and I started enjoying this magical time of waiting for Christmas
by relaxing and watching Christmas movies.
Have a great day:-)














Mój Kochany futrzak:-))


My lovely furry friend:-))


4 komentarze:

  1. Pięknie, czuć święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się pogodziłam że przez chorobę dużo nie dam rady zrobić. Pięknie u Ciebie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnych rzeczy się niestety nie przeskoczy:-(
      Dużo zdrówka Ci życzę:-))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...