środa, 30 listopada 2016

Herbatka adwentowa



Jestem nałogową herbaciarą i przyznaję się do tego bez bicia:-)
Nie wyobrażam sobie dnia bez dobrej herbatki, a zimą to jest to po prostu mus:-)
Dlatego gdy zobaczyłam propozycję adwentowych herbatek od Tafelgut
nie mogłam ich nie wypróbować:-)))
Myślę, że to świetny pomysł aby przez cały tydzień pić jakiś jeden rodzaj herbatki,
szczególnie tak dobrej jak ta od Tafelgut:-)
A jak już herbatki wypiję, to mam pomysł jak wykorzystać puszki po herbatkach 
w przyszłym roku:-))) Tak więc mam dwa w jednym i dobrą herbatkę i fajne puszki:-))
To co kto napije się ze mną???

A Wy wolicie kawę czy herbatę???


I'm an addicted tea drinker and I'm not ashamed of it:-))
I can't imagine a day without a cup of delicious tea.
No wonder that I decided to buy this great Advent Tea from Tafelgut:-)
I think that it's a great idea to drink one kind of tea for one week
especially if it's as good as Tafelgut:-))
And when I drink all tea I have an idea how to use the empty tins,
but you'll have to wait till next Christmas if you want to know 
what I'm going to do with them:-)))
Who's going to join me???

What do you prefer tea or coffee???




















Miłej środy Wam życzę Kochani i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a good Wednesday and thank you very much for visiting my blog:-))

18 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam zarówno kawę jak i herbatkę. A gdy zobaczyłam w ofercie pewnego sklepu te herbatki, pomyślałam o Tobie i nie myliłam się. coś dla Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ty mnie dobrze znasz:-))) Ja niestety kawy nie trawię więc muszę się rozpieszczać herbatą:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Uwielbiam herbatki. Kawy niestety nie piję. A puszeczki prześliczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy tak samo:-))) Ja również kawy nie pijam:-))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Herbatki są przepyszne, szczególnie zimą, pod kocem, gdy za oknem prószy śnieg :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, gdy za oknem prószy śnieg nie ma nic lepszego od koca i herbatki:-))))
      Pozdrawiam ciepło:-)))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Już niedługo się przekonasz:-))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Kawa rano to jak Amen w pacierzu :)) Sporadycznie w miłym towarzystwie druga , ale herbatka i czas relaksu to zawsze nawet jak są upały :))Dzisiejszy dzień zimny,wietrzny i z prószącym śniegiem jest idealny na taki napój .....pod kocykiem z tabletem i jak ta strona www. na przeglądanie wpisów , komentarzy :-))

    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie potrafiłam zrozumieć co takiego jest w tej kawie, że ludzie nie potrafią bez niej rano funkcjonować?? Ja całe życie daję radę, nie pijąc żadnej kawy - czyli wychodzi na to, że to jednak nałóg:-((
      A wieczór pod kocykiem + dobra lektura, czegóż trzeba więcej???
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. ja również, obiema łapkami podpisuję się pod herbatką:) wypijam nieprzyzwoite wręcz jej ilości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podajmy sobie łapki bo mam tak samo:-))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. Bardzo fajne te puszeczki :) Lubię jedno i drugie, ale bez kawy po prostu nie mogę żyć! Kocham w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja jestem zadeklarowaną herbaciarą :) Kocham herbatę i piję jej naprawdę sporo. Chociaż i kawę lubię wypić każdego dnia , ale tylko w miłym towarzystwie, przy ciekawych pogaduchach :)
    Anitko, jak zawsze u Ciebie piękne dekoracje :)
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne są te puszki z cyferkami.Bardzo klimatycznie jest u Ciebie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie wolę herbatę :) Ostatnio rozkoszuje się hibiskusem, ale moją ulubioną jest herbata jaśminowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Smaku nie znam ale prezentują się niezwykle uroczo. Świetny design. Idealne na prezes mikołajkowy. Jestem ciekawa gdzie je kupiłaś. Pozdrawiam cieplutko - zwolenniczka herbatek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam za równo kawę jak i herbatę.Moja ulubiona kawa to latte, a herbata jaśminowa.Piękne są te puszki, no i pięknie je zaprezentowałaś Anitko :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...